Loading...
dk

Hvad er den værd? | Tesla Forum

nordestgaard
nordestgaard Jul 22 '19

Jeg står og skal sælge min dejlige Model S90D fra december 16 (Ny model) med følgende specifikationer: 

S 90 kWh Dual Motor, Autopilot V2 opgraderet med selvkørende funktion, Luksus Interiørpakke, Ultra Hi-Fi lyd, Sorte næste generations sæder, Aktiv luftaffjedring, Opgradering til høj-ampere-oplader, Panoramisk glastag, Perlemorshvid lakering.

Den har kørt 63.000 km. og overholdt service hos Tesla. Nyprisen var 1.211.267 kroner.

Hvad er sådan en fætter værd idag?

PeterE
PeterE Aug 9 '19

En ny S100D koster 874.000,- inkl FSD autopilot. Det lyder voldsomt at du faktisk gav 1.2 mio i 2016, men sådan er det. Et godt bud vil nok være 450-480.000,- måske lidt mere, måske lidt mindre. De mørkere farver er altid nemmere at sælge, så farven trækker nok lidt ned. Omvendt så er du indenfor garantien og det trækker altid lidt op. Held og lykke med salget.

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Aug 9 '19
mbk
mbk Aug 18 '19

Arh, den skulle gerne højere op med ny front og APv2, men ja, en ny 100D ligger jo en overlægger over hvor langt op den kan gå. Vil gætte omkring 600k +/- lidt.

Du kan skrive til Rene: rene@au2select.dk og han giver dig et bud, så kan du jo ligge noget til hvis du selv står for salget.

Jeg savner træk på min TM3, men det bliver et 100.000krs træk hvis jeg skal sælge og købe, så meget ønsker jeg mig det heller ikke :D