Loading...
dk

SÆRTILBUD: 19'' alu m/vinterdæk og dæktryksventiler mv. | Tesla Forum

P85
P85 Oct 15 '14

Jeg har fået - et særdeles attraktivt tilbud på 4x alufælge "FUTERA" med 245/45/19 HANKOOK dæk inkl. dæktryksventiler. Alle specifikationskrav ér overholdt - dvs.:

1. Spændingsmoment på 175 nm
  2. Lastindeks på 102
  3. Hastighedsmærket til 240 km/t = V

Prisen på maks. kr.15.500 er komplet med ALT inkl. centreringsringe + 20 x keglemøtrikker + afgifter + kodning og montering. I skal blot kontakte afdelingschef Rene Hansen hos "Super Dæk" i Horsens på telefon 76153370 eller mail rhn@sds.dk  - han er klar til at give ekstra service til danske Tesla-ejere

Forummets indlæg er redigeret af P85 Oct 15 '14
Nommensen
Nommensen Oct 15 '14
Det er bestemt en flot fælg og et godt tilbud. Et par spørgsmål 1) skal man til Horsens eller kan man få det hos andre Super Dæk filialer 2) kan man vælge andet dæk fabrikat ?
P85
P85 Oct 17 '14
Naturligvis kan man opgradere til andet dækmærke, hvilket også var i mine overvejelser. Men merprisen er kr. 2-3.000 - så med indhentede anbefalinger og alt taget i betragtning var Hankook mit valg.
Jeg er bekendt med at Rene Hansen i Horsens efter aftale med mig, har lavet tilbuddet mhb. på opslag i dette forum og det er således IKKE noteret i koncernens officielle system. Derfor anbefaler jeg en direkte dialog med ham da han er fleksibel.