Loading...
dk

Fin anmeldelse - FDM tester Tesla model 3, igen. | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
Udsulle
Udsulle Aug 22 '19

FDM Skriver; Vi har her testet Long Range- versionen, og den klarede hele 457 km på motorvejen med 110 km/t. Det er ret flot og bedre, end da vi sidst havde den til test i vinter.

God læselyst :-)

https://fdm.dk/motor/biltest/tesla-model-3-sedan-med-fart-paa

Forummets indlæg er redigeret af Udsulle Aug 22 '19
PeterE
PeterE Aug 22 '19

Det er positivt, og det er dejligt at FDM endelig tør være positive om en Tesla. Mange af os har vist i flere omgange følt det modsatte...

MikaelH
MikaelH Aug 22 '19

Det er stadig nogle mærkelige ting de brokker sig over.

Hvornår har du lige behov for at skulle ind i undermenuer under kørslen? Aldrig. Men når du skal bruge dem så er de lette og overskuelige. Alt hvad du kan få behov for under kørslen er på tilgængeligt direkte på skærmen eller blot et swipe væk. Et helt håbløst kritikpunkt. (minder mig om en engelsk anmelder som brokkede sig over at det nok var svært at indstille rattet under kørslen. Hvor håbløs har man jo til at være?).

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set dem brokke sig over indstillingsmuligheder på sæderne. De er da 12-vejs. Så hvor mange andre indstillinger forventer de lige at der er? Det er klart at nogle sæder har større justerbarhed til lårene, men det er altså ganske få biler.

 

bskaarup
bskaarup Aug 22 '19

Jeg er også meget tilfreds. Jeg ved heller ikke hvad det er man skal pille ved i undermenuer under kørslen. Mht. justering af sædet kunne jeg godt tænke mig at nakkestøtten kunne flyttes lidt tilbage. Føler lidt at jeg sidder med bøjet hoved.

mbk
mbk Aug 22 '19
Citat fra bskaarup

Jeg er også meget tilfreds. Jeg ved heller ikke hvad det er man skal pille ved i undermenuer under kørslen. Mht. justering af sædet kunne jeg godt tænke mig at nakkestøtten kunne flyttes lidt tilbage. Føler lidt at jeg sidder med bøjet hoved.

Der er lidt arbejde i det :D

https://www.youtube.com/watch?v=J4vIBNx0rBQ