Loading...
dk

Følger der bundmåtter med? | Tesla Forum

CarumNemus
CarumNemus Sep 17 '19
Gentlemen,

Nu har jeg kørt rundt i 3’eren et par uger, og så tænkte jeg at jeg nok lige måtte undersøge noget om de bundmåtter her til vinter. Anyway, men så kunne jeg se at jeg faktisk slet ikke har nogen måtter i bilen med fra fabrikken. Fik I andre heller ikke det?
Ice2EV
Ice2EV Sep 17 '19

Kommer det ikke an på om du har en med premium kabine eller ej.

jramskov
jramskov Sep 17 '19

Jeg gætter på du har en SR+ så? 

Der fulgte måtter med til min LR AWD, men har købt nogle 3D Maxpider måtter. Tesla har næsten lige lanceret nogle nye gummi måtter med kant, ved ikke om de er kommet til DK endnu, men ellers kan jeg anbefale 3D Maxpider. Jeg bor i Aarhus, du er velkommen til at kigge forbi og se dem.

CarumNemus
CarumNemus Sep 17 '19

Jo det er en SR+, men er egentlig også på udkig efter nogle "almindelige" bundmåtter, sådan nogle dejlige tykke nogle, kan man slet ikke få det hvis man har en SR+? Hvordan ser de ud dem med premium kabine?

Jeg prøver at kigge på de 3D Maxpider her når "the winter is coming" - Ellers har jeg hørt godt om Teslas nye (WeatherTech's) måtter. Men umiddelbart kan jeg ikke bestille dem.

Ice2EV
Ice2EV Sep 17 '19

Når man lige ser den måtter der følger med model 3 premium, så tænker man øhhh de ser lidt billige ud. 

Så kommer sommeren og sandaler/klipklapper. Som betyder man af og til kører i bare fødder. Så virker de pludselig mega lækre. Tykke og bløde. Dertil ligger de meget stabilt.

mbk
mbk Sep 17 '19

T-Hansen har nogle forskellige måttesæt til Model 3.

Hvis du har en SR+, kan du da tjekke om ladeporten åbner når man trykker på den? En kollegas kører ikke ud, jeg ved ikke om det er en defekt eller besparelse.

CarumNemus
CarumNemus Sep 17 '19
Citat fra mbk

T-Hansen har nogle forskellige måttesæt til Model 3.

Hvis du har en SR+, kan du da tjekke om ladeporten åbner når man trykker på den? En kollegas kører ikke ud, jeg ved ikke om det er en defekt eller besparelse.

Jeg har lige været ude og se om jeg kunne det, var ikke klar over den funktion. Men jeg kan bekræfte at ladeporten åbner når jeg trykker på den når bilen er låst op.

MOS
MOS Sep 17 '19

@CarumNemus

Du kunne evt. lave et opslag om køb af brugte, originale måtter til Model 3. Det kan jo være, at der er nogle, der har et sæt til overs, hvis de har købt nogle andre måtter.

jramskov
jramskov Sep 17 '19

Jeg har da nogen liggende som jeg ikke tror jeg får brugt igen hvis det skulle have interesse.

CarumNemus
CarumNemus Sep 17 '19

Det har bestemt min interesse. Nævn din pris!

Så er der dog lige det logistiske, du bor i Aarhus, jeg bor i Gilleleje. Men mon ikke jeg kan få en lille tur ud af det så.

jramskov
jramskov Sep 17 '19

Ja, det har jeg så ikke lige tænkt over, altså prisen. Jeg kan se de koster $95 på Tesla's US shop. Er 300kr fair?

Jeg skal nok lige tage nogle billeder af dem så du kan se dem og vi bør nok tage resten via PM.

Forummets indlæg er redigeret af jramskov Sep 17 '19
Nikolaj
Nikolaj Sep 17 '19

Jeg købte det almindelige bundmåttesæt til min SR+ hos T-Hansen. De fungerer helt fint, og passer selvfølgelig perfekt til bilen. De virker heller ikke billige i kvaliteten i forhold til standard-måtterne på dual drive-modellerne. De kostede 400 kr., men er på tilbud til 240 kr. nu. Det er dog kun til kabinen, dvs. frunk-måtte følger ikke med.

KimB
KimB Sep 17 '19
Har før købt skræddersyede måtter hos måttefabrikken til min Mondeo. De passede perfekt og kvaliteten var fin og meget billige. Mange kombinationer af kvaliteter, farver, kanter og synings farver. 
Er der nogen der kan sige om der er forberedt til fastgørelse i bunden ved førersædet?
Mvh Kim
Danbra56
Danbra56 Sep 17 '19
Prøv www.all4cars.dk de er lækre.