Loading...
dk

Software V10 | Tesla Forum

PerPower
PerPower Sep 30 '19
Fik V10 i morges på min Model S. Desværre en del ting der mangler ift. usa. Eksempelvis Smart Summon. Også mulighed for at åbne/lukke vinduerne via app hvilket er lidt øv. Ellers mange nye fede features og synes også at Autopilot er blevet bedre. Joe mode er også slået til :-)
Forummets indlæg er redigeret af PerPower Sep 30 '19
KimT
KimT Sep 30 '19

Har du soltag ?

Jeg tænker måske at man ikke både får vent af soltag og vinduer.

henrik_dk
henrik_dk Sep 30 '19

Har læst i Tesla Owners Worldwide gruppen på Facebook, at det ikke er muligt på Model S. Kun Model 3 og X får det.

Noget med kontrollen af vinduerne er forskellige og ikke kan styres med software på Model S. Ved ikke om det passer, men lyder da plausibelt.

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Sep 30 '19
PerPower
PerPower Sep 30 '19
Ja kunne godt være derfor. Lidt ærgerligt men går nok. Sjældent at jeg glemmer at lukke vinduerne og bruger alligevel temperatur styring via app.
TorbenS
TorbenS Sep 30 '19

@PerPower, på hvilken måde synes du at Autopilot er blevet bedre ?

Joe73
Joe73 Sep 30 '19
ang. Autopilot Forbedringer i V10.
Min model 3 tager tilpasser hastigheden i hårdnålesving meget bedre i V10.
I køkørsel reagerer den også lidt mere friskt, kommer hurtigere op i fart og følger med forankørende.
Og nu kan den tage en 1/4 omgang i rundkørsler mod 1/8 omgang i V9 :) virker kun hvis man følger efter en forankørende ind i rundkørslen m autopilot aktiveret
Auto High beam sucker stadig.
jramskov
jramskov Oct 1 '19

Jeg har hørt på en podcast at den skulle blive mere i venstre side når man passerer tilkørsler til f.eks. motorvejen.

PerPower
PerPower Oct 1 '19
De hoppende og dansende biler er også væk. Man kan se modkørende trafik hvilket er fint men kan godt forestille mig på sigt bliver lidt træls at der er noget i skærmen der hele tiden bevæger sig forholdsvis hurtigt. Oplever hellere ikke længere de pludselige hårde “ghost” opbremsninger på motorvejen som i V9.
Forummets indlæg er redigeret af PerPower Oct 1 '19
jramskov
jramskov Oct 1 '19

@bskaarup: Æv, det ville ellers være rart hvis den stoppede med det. Det var i seneste Ride The Lightning podcast at han sagde den ikke gjorde det mere et sted han ofte kørte forbi.

PeterE
PeterE Oct 3 '19
Gider ikke lyder gammel og sur, så undskyld på forhånd (!) V10 softwaren er forskellig fra model til model, og kunne vi ikke holde V10 erfaringer i TMS i denne tråd? 

Auto high beam virker fx upåklageligt i TMS. Og min AP (AP1) ghost-opbremser ikke osv osv osv.

God dag :)