Loading...
dk

SOLGT - Tesla Model S 70 RWD sælges - KUN 35.000 km - PRIS: KR 399.000 | Tesla Forum

carbro
carbro Nov 6 '19

PRIS: KR 389.000 - Nedsat 10.000 kr.

 

Kun salg i ren handel - IKKE BYTTE

 

Kun 35.000 km - fra nov. 2015 og stadig under fabriksgaranti. Mulighed for tilkøb af forlænget garanti i 2 eller 4 år. Kun 1 ejer.

Sælges nysynet.

 

Bemærk: Billeder af kabinen og interiør kommer snarest.

 

Bilen er i rigtig god stand, og har stået meget beskyttet på aflåst privat grund i carport med opladeren tilsluttet og ladet op til 80% dagligt.

 

Det er den fedeste bil jeg nogensinde har haft og den sælges kun da jeg netop har bestilt en hel ny Model S årgang 2019!

 

Har ikke bemærket noget fald i rækkevidde siden bilen blev købt fra ny, og lades stadig op til 324 km ved 90% og 358 km ved 100%.

 

Bilen er baghjulstrukket og dermed slipper du for støjen fra den forreste motor, og samtidig får du det helt store bagagerum foran, som er super praktisk og anvendeligt.

 

Bilen er serviceret hos Tesla og har yderligere fået smurt bremserne. For nylig har den fået en helt ny High Voltage Junction Box + nyt 12V batteri på garantien. En reparation til 19.000 kr. Herudover fik den en helt ny UMC oplader, værdi ca. 5.000 kr.

 

Udstyr:

- Sort lak

- Autopilot aktiveret (AP1), dvs. autosteer, adaptiv fartpilot, autopark, summon

- Ubegrænset gratis supercharging på Teslas ladestationer, dvs. gratis strøm resten af bilens levetid

- Panorama soltag, glastag - giver ekstra loftshøjde og en meget lysere kabine samt mulighed for at rulle taget af om sommeren

- Sorte NextGen lædersæder

- Elektrisk bagklap

- Nøglefri adgang

- App til kontrol af bilen, så den kan opvarmes/køles, låses op og startes uden nøgle via app, samt mange flere funktioner

- Vinterpakke (sjælden) - super komfort om vinteren med opvarmet læderrat, varme i bagsæder og opvarmede sprinklerdyser

- Premium interiør- og belysningspakke, dvs. alcantara i loft samt på instrumentbord samt lys i døre og i dørhåndtag

- Klapbare spejle

- Tyverialarm

- 19” originale Tesla fælge og dæk med 4-5 mm mønster tilbage (andre fælge på billederne kan evt. købes mod merpris)


Forummets indlæg er redigeret af carbro Nov 25 '19
PeterE
PeterE Nov 6 '19
Lækker bil :)
 
Jeg vil gerne fortælle om den til venner og bekendte, men skriv lige en pris.
carbro
carbro Nov 7 '19

Hej Peter,

Det må du meget gerne! Jeg havde glemt at skrive prisen.

 

Citat fra PeterE Lækker bil :)   Jeg vil gerne fortælle om den til venner og bekendte, men skriv lige en pris.
carbro
carbro Nov 18 '19

Så er prisen sat 10.000 kr ned!

carbro
carbro Nov 25 '19

Solgt for 384.000 kr.