Loading...
dk

IONITY Greve | Tesla Forum

Holm22
Holm22 Dec 3 '19

Jeg ladede på Ionity Greve (stander 4) i dag og er umiddelbart lidt skuffet over hastighed.

Den peakede hurtigt på 122kw og faldt derefter og lå nogenlunde stabilt i 90'erne.

Havde forventet mere efter at have set Tesla Bjørn - men måske var batteriet ikke rigtigt opvarmet?

RUNE2
RUNE2 Dec 3 '19
SR+ skulle få løftet grænsen (igen) til 170kW med firmware 2019.40.1.1
Holm22
Holm22 Dec 3 '19

Glemte at skrive det er en LR med software 2019.36.2.1.

 

MOS
MOS Dec 4 '19

Det kan sagtens være, at batteriet ikke har været ordentlig varmt. Hvor langt havde du kørt?

Næste gang du lader på Ionity i Greve kan du prøve at snyde den ved at sætte navigationen til i stedet at navigere til en nærliggende SuC, f.eks. Køge. Det gør, at den varmer batteriet op, så det gerne skulle være varmt ved ankomst i Køge. Hvis du så snyder den og i stedet kører til Greve, så er batteriet måske ikke nået at blive helt varmt, men næsten, hvis du altså kommer nordfra. Det burde i hvert fald hjælpe noget. Hvis du kommer sydfra, så burde batteriet være varmt, når du passerer Køge og så er det nok også stadig varmt, når du når op til Greve.

Twinauto
Twinauto Dec 5 '19
Quote from MOS

Det kan sagtens være, at batteriet ikke har været ordentlig varmt. Hvor langt havde du kørt?

Næste gang du lader på Ionity i Greve kan du prøve at snyde den ved at sætte navigationen til i stedet at navigere til en nærliggende SuC, f.eks. Køge. Det gør, at den varmer batteriet op, så det gerne skulle være varmt ved ankomst i Køge. Hvis du så snyder den og i stedet kører til Greve, så er batteriet måske ikke nået at blive helt varmt, men næsten, hvis du altså kommer nordfra. Det burde i hvert fald hjælpe noget. Hvis du kommer sydfra, så burde batteriet være varmt, når du passerer Køge og så er det nok også stadig varmt, når du når op til Greve.


Ladede i dag i Køge, startede på 911 km/139 KW og var et godt stykke tid over 100 KW- det rykker noget, men batteriet var også forberedt via navi