Er der nogen, der har fundet et passende USB -> Lightningkabel (iphone) til model 3? Helst online. Tesla er begyndt at spare dem væk, så de følger ikke længere med i købet.
Er der nogen, der har fundet et passende USB -> Lightningkabel (iphone) til model 3? Helst online. Tesla er begyndt at spare dem væk, så de følger ikke længere med i købet.
Tak! Tesla vil desværre ikke sælge online i DK, men jeg kigge i Biltema – ellers må jeg en tur til Kirstinehøj :)
You can use my referral link to get 1.500 free Supercharger km on a new Tesla: https://ts.la/morten30069
Den danske biks har bare rimelig begrænset udvalg af eks. Accessories, jakker, caps etc.
Jeg har vinklede USB-lightning fra Biltema, men må fraråde, da de passer dårligt i holderen, så det er umuligt at lade op med mindre jeg bruger lang tid på at lirke rundt med telefonen.Tesla sælger dem der er også noget der ligner i Biltema
Dem kiggede jeg også på, men kunne se at de nok ville passe skidt. Jeg har kabler på vej fra Tesla.Jeg har vinklede USB-lightning fra Biltema, men må fraråde, da de passer dårligt i holderen, så det er umuligt at lade op med mindre jeg bruger lang tid på at lirke rundt med telefonen.Tesla sælger dem der er også noget der ligner i Biltema