Loading...
dk

Løs inderside på passagerfordør | Tesla Forum

ollos
ollos Dec 26 '19

På min Tesla S er inder-beklædningen på fordøren i passagersiden gået fra. Har prøvet at trykke den ud på plads med den slår hele tiden fra, så der er 5-10 mm gab ud til den faste dør.

Er der nogen der har erfaring med dette ?  Det bør vel repareres på garantien som kører året ud ? 

MOS
MOS Dec 27 '19

Jeg har samme problem på min Model S - også på fordøren i passagersiden. Inderbeklædningen går fra hver gang, nogen smækker hårdt med døren. Jeg har tidligere fået skiftet clips til dørbeklædningen på garantien, hvilket hjalp i en periode. Men nu er problemet der igen. Jeg løser det ved at banke dørbeklædningen på plads med et fast, men ikke alt for hårdt, knytnæveslag. Så sidder den fint indtil næste gang, døren bliver smækket lidt for hårdt.

ollos
ollos Dec 27 '19
Talt med Tesla idag. Det kan ikke laves på garantien, da den udløb for 8 dage siden !! Surt. Jeg var sikker på at garantien løb året ud. Men jeg har bestilt tid på værkstedet i Kastrup så de kan se på det. Hvis det ikke koster flere tusind kroner må jeg have lavet det. Men iflg MOS ser det åbenbart ikke ud til at holde. 

ollos
ollos Jan 2 '20

Har i dag telefonisk aftalt med Tesla Kastrup, at Tesla Mobil Service kommer hjem til mig og ordner det . God service !

Heinzzz
Heinzzz Jan 17 '20
Har samme oplevelse...OGSÅ på fordøren i passagersiden??
ollos
ollos Jan 18 '20
Heinzzz: Det tog 15 min. for Teslamekanikeren der kom hjem til mig og ordnede det. Han skiftede 4 plastic "rawlplugs" i bunden , der var knækket og 3 metalbeslag foroven i kanten. Nu passer jeg på at døren ikke smækkes for hårdt i.