Er lige kommet hjem fra juleskitur til Østrig. Vi tog vores S70D da vi var 4 personer med oppakning, julegaver og ski der kan være på taget. Turen ud og hjem tog ca 22 timer for ca 1300 km! Man kan virkeligt mærke den nedsatte ladshastighed. Øv.
Nå, men vi fik prøvet to nye Superchargere. Hohenwarsleben hjem og Beelitz vest for Berlin på vejen ud. Den er rigtig fint placeret når man skal ned af vej 9. Vi ankommer til et sted i en skov med lidt bygninger hist og her. Der er absulut INGEN faciliteter af nogen art. (Klokken 0200) Yderligre bliver man mødt med disse skilte ??
Så er den da vist skåret ud i pap på de fleste sprog. Jeg undgår helst at skide i det fri men hvis man ankommer uden at vide at der ingen toilet faciliteter findes kan det jo være svært hvis man skal. Der var også skiltet med kameraovervågning....
Jeg synes det er for meget. Kunne læse på en tysk side at der blev talt om at sætte en toiletvogn op men der var ikke sket noget da vi var der. Et simpelt trucker lokum som det i Nørre Alslev, bliver lige pludseligt luksus. Det holder ikke og jeg har tænk mig at kontakte Tesla. Det er sgu for dårligt.
Nå, men slå en streg skule vi altså og jeg luskede om bage et stort træ og fik ordnet dette. Min kone luskede lidt ud i noget skov og kom meget hurtigt tilbage i lettere ophidset tilstand, idet hun var stødt på en flok vildsvin! 6 - 8 stykker mente hun. Utroligt - jeg går på jagt og jeg har aldrig set så mange vildsvin på en gang. Jeg forsikrede hende om at de helt sikkert var stukket af ved synet at hende og at det nu var sikkert at fortsætte det ulovlige forehavende :)