Loading...
dk

Opdatering 40-50-5 | Tesla Forum

Danbra56
Danbra56 Jan 2

Er der nogen der får noget ud stemme kommando ved nyeste opdatering, det er som at tale til en dør der ikke fatter en meter. Syntes ellers det går strygene på engelsk set på you tube. 

voigt1
voigt1 Jan 2

Obsolut ingenting - det gider jeg ikke bruge mere tid på. Prøver en gang ud i fremtiden, når det virker - for det gør det absolut ikke nu.

jramskov
jramskov Jan 3

Hvis du har skiftet sprog til dansk er der intet der virker.

Forummets indlæg er redigeret af jramskov Jan 3
bskaarup
bskaarup Jan 3

Min omsætter alt hvad jeg siger til tekst helt perfekt, men får altid beskeden "Command not understood"

Min er på 2019.40.50.7

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Jan 3
PL
PL Jan 6

Jeg oplever helt det samme som bskaarup.

Solberg
Solberg Jan 6

Samme her

ZacharySmith
ZacharySmith Jan 6

Sidst jeg forsøgte at benytte funktionen "set driver seat heater to two" oversatte den det til "set drivers privates to two" så helt galt var den dog ikke på det, omend der ikke skete så meget ;).

Men som så mange andre også skriver, så er det ikke ligefrem imponerende brugbart endnu.

AgentP
AgentP Jan 7

Jeg prøvede på dansk i weekenden. 

Det 'sjove' er, at I release notes til 40.50.7 står eksempler fx "Åbn handskerum" 

Så jeg prøvede at sige "Åbn handskerum" og det blev forstået af bilen. Altså stod der på skærmen "Åbn handskerum". 

Men men, nedenunder stod der "Command not understood". Så bilen kan godt forstå det, bare ikke omsætte det til en kommando, også selv om det er et af deres egne eksempler. 

Nå men, det retter sig nok med tiden. Desuden har jeg aldrig synes at stemmestyring gør tingene nemmere... 

bskaarup
bskaarup Feb 19

Jeg testede det igen i dag og det virker på dansk! Jeg har ikke fået en opdatering så det er nok centralt hos Tesla det er fikset. Alle kommandoer i release notes virker.