Loading...
dk

Sentry afspiller | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Jan 12 '20

Har haft Sentry aktiveret siden 31/12.

Vognen logger rigtig mange sekvenser, bare en bil parkerer ved siden af, så logger den. Bilen kommer ikke engang tæt på.

Men det havde været smartere hvis Tesla havde installleret en form for media afspiller, således man kunne klikke på "sentry tegnet" når nu den meddeler at der har været en hændelse. Og ikke skulle have USB stick med ind og jokke i en computer for så at gå ud og sætte den i igen, nå man har set Viggo parkere fra alle vinkler.

 

Tænker efter 10-15 gange så begynder man at tænke det kan jeg lige se samlet på søndag, og efter 2 måneder, så gider man ikke kigge mere eller også hiver man den USB ud og slår det fra.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Jan 12 '20
Vildgut
Vildgut Jan 12 '20
Mon ikke også det kommer i en opdatering på et tidspunkt(bare det blev snart) ... Det burde umiddelbart være rimeligt let for dem at lave. 
jth
jth Jan 12 '20
Hvorfor slå det fra? Hvis du en dag finder en ordentlig bilkabule så er det da en fedt at man kan kigge se seneste sekvenser igennem  
bskaarup
bskaarup Jan 12 '20

Jeg har lavet sådan en. Desværre holdt det op med at virke da jeg fik 2019.40.50.

Men ellers er det ret smart hvis bilen ellers kan se ens wifi når man parkerer hjemme.