Loading...
dk

Sentry sensitivity? | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Mar 4

Hej

Jeg har ledt lidt efter om man kan sætte sensitivity på Sentry lavere.

Jeg synes generelt der er mange logginger.

Men igår kom fruen hjem og sagde den havde meddelt at der var 82 sentry tilfælde efter hun havde holdt på parkeringspladsen ved en af hendes kunder i 7 timer.

Jeg har ikke orket drible dem igennem, kan ikke se nogen skader på vognen, og derfor vil jeg ikke bruge tid derpå.

Men 82 events! det er da en del, synes jeg.

PeterE
PeterE Mar 4
Gad vide om det ikke var stormvejr? Bare et gæt.
CaptainChaos
CaptainChaos Mar 4
Jeg har samme problem, hvis man holder ud til en vej eller cykelsti så registrere den hver gang en går eller cykler forbi
Ice2EV
Ice2EV Mar 4

@PeterE Nope der var ganske udmæket vejr. Stormvejr det har vi forøvrigt aldrig i det nordjyske, der er max en bette vind. Ihvertfald hvis konen skal have noget at vide om vejret inden jeg tager på arbejde, ellers bliver hun bare så bekymret.

https://www.youtube.com/watch?v=18VF8WXWfZw

Heldigvis er det ikke sådan hver dag.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Mar 4
selsoe
selsoe Mar 4

Implementeringen af Sentry mode virker desværre lidt ufærdig. Man skal selv formattere usb-drev, tage den ud og ind af bilen for at gennemse hundreder af videoer i folderne osv. Det kunne være elegant hvis den selv kunne formattere og man kunne gennemse videoerne i bilen.

Men derudover synes jeg ikke der er nogen grund til at se filerne igennem hvis ikke der er tegn på skader eller andet i bilen.