Hej Alle
Jeg bestilte en M3 performance i januar måned, og alt har kørt som smurt med Tesla, forsikring, finansiering osv.
Min bil skal leveres i morgen torsdag den 5/3-2020 kl. 13.00 i Slagelse, hvilket Tesla har bekræftet både via min konto og en reminder SMS tirsdag.
De seneste to uger har jeg flere gange rykket Tesla telefonisk for en faktura, så jeg kunne få overført udbetalingen, og bede AL-Finans om at overføre resten af beløbet på den godkendte finansiering.
Sidste uge fik jeg en mail om at min faktura ville være tilgængelig 1-4 dage før levering, og jeg har talt med Tesla i dag onsdag den 4/3-2020, og de sagde der var nogle IT-problemer der drillede, så de havde svært ved at sende faktura ud, men ville lave en "emergency-faktura".
Nu sidder jeg så her onsdag aften, og skal have leveret min bil i morgen, men jeg har stadig ikke modtaget en faktura, og jeg tvivler på hvor vidt jeg kan få bilen udleveret, for der er ikke foretaget betaling.
Jeg syntes faktisk det er mega dårlig service, når jeg har afleveret min nuværende bil i dag, og har planlagt at skulle hente min nye bil i morgen, skal køre tværs over landet fredag, og jeg egentlig ikke aner om jeg har en bil.
Andre der har samme udfordringer i disse dage?