Hej
Først og fremmest - tak for at måtte deltage her. Jeg været både forrummet her og div. FB grupper igennem, siden jeg bestilte en TM3 i starten af december. Jeg må sige at jeg til tider små fortrød bestillingen, men holdt dog fast, dels pga af de mange positive kommentarer, dels en god kollega med en TMS '15 (i øvrigt med sort skærm).
Jeg har lige fået min TM3 og har sat en Teslausb RPI op til at uploade klip et Google Drive, når den logger på mit hjemme netværk. Det tog noget tid, men var egentlig ganske enkelte og fungere godt. Jeg skulle bare bruge instruktionerne fra nettet rigtigt.... Så er det bare at smide filer ud fra GD når de bliver overflødige.
Teslaloggeren køre sammen med ScanMyTesla og giver mange sjove informationer. Mit primære ønske er at have en komplet "kørebog" på bilen fra dag. Der mangler dog lige turen fra Ringsted og hjem. Jeg købte en ODBlink MX ODB-scanner, men den driller. Den går i sleep mode efter et par timer. Mit spørgsmål er om der er nogen her med erfaring i dette ?
Lige nu bruger jeg en billig ODB-scanner, der virker fint, men den er bare langsom. Jeg kunne bare forsætte med den, meeeen nu har jeg købt den anden :-)