Loading...
dk

HW 3.0 opgradering i DK ? | Tesla Forum

sojborg
sojborg Mar 7 '20

Hej, er der nogle som ved om Tesla er begyndt at opgradere til HW 3.0 i DK ?

Nikolaj
Nikolaj Mar 8 '20
Jeg spurgte om det samme for knap 2 uger siden ude hos Tesla på Amager. Her var svaret, at det gjorde de ikke endnu, da FSD ikke er på samme niveau som i USA pga. lovgivning. De regnede dog med, at det kom senere her til, for dem der har FSD.
baldur
baldur Mar 8 '20
Ifølge https://www.tesla.com/support/full-self-driving-computer (vælg amerikansk som region) så kan man få opgraderet FSD computer tidlig marts, dvs. nu.
sojborg
sojborg Aug 10 '20

Er der stadig ingen i DK som har fået opdateret deres hardware til HW 3.0 ?

baldur
baldur Aug 10 '20

Jeg blev afvist for et par uger siden. Prøver igen om 3 måneder.

Der står dog på tesla.com at de opgraderer model S/X nu i Danmark.

sojborg
sojborg Aug 11 '20

Super, tak for info

NT_nofuel
NT_nofuel Aug 11 '20

har fået en tid til HW3 opgradering i næste uge. TMX AP2,5

Viggo
Viggo Aug 30 '20

Hvordan er det gået?
Har du fået din opgradering?

sojborg
sojborg Oct 20 '20

Stadig ingen i DK som har fået skiftet deres Model 3 hardware til 3.0 ?

rossoneris
rossoneris Oct 20 '20

Hmm spørger måske dumt. Men HW 3.0 er det ikke standard i 2020 modellerne i Model 3?

CaptainChaos
CaptainChaos Oct 20 '20
Citat fra rossoneris

Hmm spørger måske dumt. Men HW 3.0 er det ikke standard i 2020 modellerne i Model 3?

Jo FSD computer (HW3) er standard i alle model 3 efter april 2019. Der har desværre været nogen der siger de har fået HW2.5 alligevel men om det passer ved jeg ikke.
Man kan se versionen hvis man klikker på T-ikonet i sin bil
selsoe
selsoe Oct 20 '20

Dertil kommer at hvis man har købt FSD og har en Model 3 med den gamle hardware i, har man ret til en gratis opgradering.

baldur
baldur Oct 30 '20

Så skulle mobil service have været forbi idag og opgradere min Model 3 til HW 3. Men dagen inden fik jeg en besked om at mobil service alligevel ikke kan udføre opgaven (det passer ikke, jeg har set YouTube folk få det udført). Der står også at nærmeste service center vil booke en tid - hvilket formodentligt hellere ikke sker idet de har slettet og lukket bookningen.

Ice2EV
Ice2EV Oct 30 '20

@Baldur

Prøv at læse teksten til denne salgsannonce:

https:///...range-awd-4d/4892600

sojborg
sojborg Jan 4

Så kom vi ind i 2021 :-) er der nogle som har hørt nyt omkring HW 3.0 opdateringen på model 3 her i landet ??

Joe73
Joe73 Jan 4
Snakkede med Tesla ang. noget andet og spurgte ind til hw3, og fik at vide, at de regnede med at begynde opgradering af hw3 i model 3 i slutningen af 1. Kvartal.
Så lige om snart. :)
sojborg
sojborg Jan 6

Mange tak for info.

cth
cth Jan 6

HW 2, 2.5 eller 3

Hvad er det og har det kun betydning med FSD?

FSD som jeg har fravalgt da jeg ikke kan se behovet i min S model.

jkanters
jkanters Jan 6

Da man endnu ikke kan bruge FSD til noget i DK (EU) kan det så ikke betale sig at vente på HW4.0?