Hej, er der nogle som ved om Tesla er begyndt at opgradere til HW 3.0 i DK ?
Jeg blev afvist for et par uger siden. Prøver igen om 3 måneder.
Der står dog på tesla.com at de opgraderer model S/X nu i Danmark.
Hmm spørger måske dumt. Men HW 3.0 er det ikke standard i 2020 modellerne i Model 3?
Jo FSD computer (HW3) er standard i alle model 3 efter april 2019. Der har desværre været nogen der siger de har fået HW2.5 alligevel men om det passer ved jeg ikke.Hmm spørger måske dumt. Men HW 3.0 er det ikke standard i 2020 modellerne i Model 3?
Dertil kommer at hvis man har købt FSD og har en Model 3 med den gamle hardware i, har man ret til en gratis opgradering.
Så skulle mobil service have været forbi idag og opgradere min Model 3 til HW 3. Men dagen inden fik jeg en besked om at mobil service alligevel ikke kan udføre opgaven (det passer ikke, jeg har set YouTube folk få det udført). Der står også at nærmeste service center vil booke en tid - hvilket formodentligt hellere ikke sker idet de har slettet og lukket bookningen.
Så kom vi ind i 2021 :-) er der nogle som har hørt nyt omkring HW 3.0 opdateringen på model 3 her i landet ??
HW 2, 2.5 eller 3
Hvad er det og har det kun betydning med FSD?
FSD som jeg har fravalgt da jeg ikke kan se behovet i min S model.
Da man endnu ikke kan bruge FSD til noget i DK (EU) kan det så ikke betale sig at vente på HW4.0?