Loading...
dk

Automatisk trunk (og frunk) | Tesla Forum

ADH
ADH Mar 8

Hej,

Er relativ ny i dette forum - har fulgt det de sidste måneder, da jeg modtager en ny M3 LR på torsdag.

Håber på lidt hjælp, da jeg er meget interesseret i en automatisk trunk (og måske også frunk). Har søgt en del og kan se der er flere emner om dette - men har lidt spørgsmål:

• Er interesseret i en god, driftssikker version - gerne installeret af en professionel
  • Skal kunne betjenes af knap i bagklap, skærm, app, gerne fodsensor (hvis det virker - synes det virker noget ustabilt?!) og ikke noget med montering af div knapper i kabinen
  • Er usikker på model - hører om Hansshow (og der er så flere versioner - op til v.3) og COzero power liftgate
  • Er det godt eller skidt, hvis det involverer CAN bus?

Er der nogen, som kan give lidt gode råd? Hvilken model? Og evt. nogle, som kan montere det i Københavnsområdet? Er ok fingersnild, så hvis nogen har monteret selv er jeg også interesseret i at høre lidt erfaringer.

På forhånd tak.

Anders

Danbra56
Danbra56 Mar 8

ADH(D) ;-{). Auto Skadestuen Vejle har monteret auto bagklap med fodsensor på vores, det virker helt upåklageligt, det er alle pengene værd. Åbnes på skærm og lukkes med en flad knap i kabine (man kan kun skimte et svagt rødt lys fra den, ikke noget man tænker over) samt på bagklap. Fodsensoren er guld værd når du står med alle dine indkøb. Hvis du selv monterer er det lidt bøvlet hvis noget går i stykker.

Micmex
Micmex Mar 8

Hvad kostede det alt i alt?

Danbra56
Danbra56 Mar 8

Åbnings tilbud 7000 kr inden 31 Jan. Men liften er ikke mere på deres hjemmeside. 

bskaarup
bskaarup Mar 8

COzero samarbejder tilsyneladende både med Hinnerup Auto og Autoskadestuen.

ADH
ADH Apr 14

Hej - blot en update på min forespørgsel tidligere.

Jeg endte med at få monteret en COzero liftgate inkl. fodsensor hos Autoskadestuen i Kastrup lige før påske. Og resultatet er meget tilfredsstillende - den fungerer upåklageligt - og fodsensoren er absolut en fordel. Åbnehastigheden måtte dog godt have været lidt hurtigere, men det er absolut ikke et stort problem. Jeg er meget glad for installationen og nyder at slippe for den manuelle lukning.

Vildgut
Vildgut Apr 15
Quote from ADH

Hej - blot en update på min forespørgsel tidligere.

Jeg endte med at få monteret en COzero liftgate inkl. fodsensor hos Autoskadestuen i Kastrup lige før påske. Og resultatet er meget tilfredsstillende - den fungerer upåklageligt - og fodsensoren er absolut en fordel. Åbnehastigheden måtte dog godt have været lidt hurtigere, men det er absolut ikke et stort problem. Jeg er meget glad for installationen og nyder at slippe for den manuelle lukning.

Lyder spændende. Hvad gav du for det hele? Og påvirker det på nogen måde garantien på noget sted? 
ADH
ADH Apr 15

Jeg gav i alt 8.999 kr (det var dog inkl. justering af forlygterne - ved ikke om de tog ekstra for det).

Jeg har ikke hørt noget om, at det skulle ændre garantien. Men jeg er dagligt glad for installationen - virker super godt.