Loading...
dk

M3 Bagagerumsmåtter - Originale eller 3. parts? | Tesla Forum

chrisdk
chrisdk Mar 27 '20

Jeg er på udkig efter bagagerumsmåtter til min M3. Lige meget hvor pæne de originale måtte være, er jeg noget kritisk over for at give 1000 kr for bagagerumsmåtter, og 667 kr for frunk måtter.

Thansen har nogen liggende til 399 kr. Men jeg er meget interesseret i at høre hvad jeres erfaringer er? hvad har i valg?

Micmex
Micmex Mar 27 '20

En stor smudsmåtte (80X120) fra Harald Nyborg til 89kr har virket fint for mig, den passer i længde og bredde.

Forummets indlæg er redigeret af Micmex Mar 27 '20
KimB
KimB Mar 27 '20
Prøv at skrive til maattefabrikken.dk
De lavede en frunk måtte til mig, med perfekt fit og til meget lav pris. Sikker på de også kan lave bagagerumsmåtte til en god pris. 
Højeste kvalitet i sort, med sort kant ligner de originale. 
Holm22
Holm22 Mar 28 '20

Quote from chrisdk

Jeg er på udkig efter bagagerumsmåtter til min M3. Lige meget hvor pæne de originale måtte være, er jeg noget kritisk over for at give 1000 kr for bagagerumsmåtter, og 667 kr for frunk måtter.

Jeg har original Tesla bagagerumsmåtte. Den er pæn - men jeg synes ikke den ligger helt perfekt - og prisen taget i betragtning ville jeg nok have valgt noget andet, hvis jeg skulle købe igen.

 

Mizzle
Mizzle Mar 28 '20
Jeg har de originale til min 3'er, men man kan ikke få en original måtte til rummet under bagagerummet, så jeg fandt en på AliExpress. Efter at have modtaget den, kan jeg bare konstatere at kvaliteten er næsten identisk, det samme gælder udseendet - der står endda Model 3 på den i klassisk Tesla-stil. De har også flere af de andre måtter. Tjek her: https://www.aliexpress.com/item/4000528059591.html De kan købes fra Europa, så det går både relativt hurtigt og er billigt.
Forummets indlæg er redigeret af Mizzle Mar 28 '20
chrisdk
chrisdk Mar 30 '20

Mange tak for jeres tips!

Jeg har foreløbigt bestilt fra Aliexpress, da de var billige, og som Mizzle nævnte blev de sendt lokalt fra europa. Nu må vi vente og se :)

chrisdk
chrisdk Apr 14 '20

Desværre kom der en del problemer siden jeg bestilte fra Aliexpress. Umiddelbart efter jeg bestilte, og varen var "afsendt", ville sælgeren have 3$ oveni. det ville jeg naturligvis ikke finde mig i, og sælgeren lovede at sende. Derefter mente sælgeren at den var sendt retur til dem, pga problemer med told (den burde være sendt fra Frankrig, så den køber jeg ikke helt). Nu er den røget til dispute, med sælgeren der på den ene side mener jeg skal "sige" at varen er modtaget for at de ikke får problemer, på den ande side nægter alt.

Nå, nu er jeg på udkig igen. Jeg overvejer virkelig bare at købe dem fra Tesla for at undgå flere problemer. Hvis i har andre forslag tager jeg gerne imode dem.

RUNE2
RUNE2 Apr 14 '20
Thansen's bagagerumsmåtte af plastik virker fint, og gør, at man ikke er helt så hys med at tage ungernes favoritpind fra skoven med hjem.
Mixi
Mixi Apr 14 '20