Så vidt jeg kan se på mine egne kilometer, bliver de "fornyet" med 6 måneder for hver referral - dog max 3 år frem, og med udløb 6 måneder efter seneste referral. Så lyder rigtigt med at dine skulle udløbe slut maj, med en referral i december.
I forhold til at få dem krudtet af inden de udløber, og dårlig timing, så kan du trøste dig selv med at de 2500 km. "kun" har en værdi på cirka 1.000 kr., hvis de bruges på en tur til udlandet, hvor supercharging er en helt del billigere end priserne vi har i Danmark.
:-)
Hvis du vil have det meste ud af kilometerne, så er det med andre ord om at få brugt dem her i landet, hvor det er absolut dyrest :-)
Mine står til at holde til August selvom jeg ikke har nogen referral siden Oktober. Jeg kan ikke lige gennemskue systemet, det virker lidt random, men hvis jeg kan bruge mine i sommerferien er det da fint.
Mine har holdt fra 12. april 2019, hvor jeg hentede bilen, og den sidste slat var forsvundet da jeg tjekkede her 14. april 2020. Jeg troede også kun de holdt et halvt år.
Faldt dette Tweet, hvor Elon sige (som jeg læser det) OK til forlængelse af Lootbox KM https://twitter.com/covellomassimo/status/1251215266937274369?s=21
Det er allerede slået igennem, jeg fik lige 2 år ekstra på mine.
Mine 7.331 km var forsvundet, men er nu retur til 30/6-20. Desværre en stakket frist, da jeg ikke kender nogler, der kan bruge min referral kode. Det er godt nok mange km der går tabt