Dejligt at se den er tilbage efter års udeblivelse
Jeg har den ikke og har aldrig haft den. Mystisk
Står den i garage?
Mine biler er ude i det fri eller i carport så de bliver hurtig kølet ned. Jeg vil tro at batteri ikonet kommer frem 33% af tiden hvor vi har præ opvarmet om vinteren. Især om morgen hvor den er kold efter natten.
Det kan være forklaringen. Jeg var ikke klar over at batteriet ikke kunne forvarmes under alle forhold
Jeg har heller aldrig set batteri ikonet, checket her til morgen ved udetemperatur 1C - 85 D - 10/2015
Når batteriet er under ca 8 grader, så burde i kunne se symbolet i App'en ca 1 min efter i er kørt.
Når batteriet er under ca 8 grader, så burde i kunne se symbolet i App'en ca 1 min efter i er kørt.
I hvilken situation ville man rode med appen, lige efter man er kørt?!?
I hvilken situation ville man rode med appen, lige efter man er kørt?!?
Ingen - det var som kontrol - nu når man kunne se at den tændte via ScanMyTesla ;-)
Hvis det bare er som kontrol, mens man sidder i bilen (og evt. kører), så har jeg en anden måde at tjekke på, om batterivarmen er aktiv. Kan også bruges, hvis man f.eks. navigerer til SuC og vil tjekke, om batterivarmen er aktiv.
Man kan enten holde stille, eller hvis man kører, kan man kortvarigt sætte bilen i frigear og lade den rulle. Så burde powermeteret vise 0 kW, hvis der ikke er noget, der bruger strøm. Hvis batterivarmen er aktiv, så vil den ikke gå helt i 0, men der vil være en lille stribe orange lige over 0 kW.
Det gør bilen selv. Det er bare info om at den er ved at varme batteriet op.
Den burde gøre det når du starter og batteritemp er under 8 grader, samt forvarme batteriet hvis du har en SuC som destination i navigationen - og batteriet ikke er varmt nok.
Bliver nødt til at spørge hvad man bruger batteri varme ikon til?
har aldrig haft det og aldrig savnet det :-)