Loading...
dk

Installation af lader | Tesla Forum

Broholm
Broholm Apr 27 '20

Hej

Har lige fået min M3 SR+ og har et spørgsmål til ladeboks.

Hvad har i givet for at få en tesla lader opsat?

Holm22
Holm22 Apr 27 '20
Jeg gav ca. 11.000,- incl. moms.

Installationen er på egen silringsgrubbe med bi-måler. De tog omkring 20-25 60x60 fliser op i terasse/indkørsel, gravede kabel ned i lovpligtig dybde og monterede Tesla-boksen i carporten.

Bianco
Bianco Apr 28 '20

Pris for gravning kan variere meget. Gravning af mere end 10 m i løs jord, uden nogen forhindringer, kan komme ned på 100,-/meter (så skal det også være en del mere end10 m). Hvis der er asfalt eller betonkanter der skal forceres, så kan det meget hurtigt blive 1.000,- til 1.500,- /m.

Hvis man har en relativ ukompliceret forhave og der er styr på hvor vand og kloakrør ligger, så skulle der gerne kunne graves for 300,-/m. 

Alle tal ex. moms.

Lovpligtig gravedybde (70 cm for el) gælder i offentlige arealer. På privat grund er det kun en anbefaling - men følg den!

CaptainChaos
CaptainChaos Apr 28 '20
Jeg har fået opsat lader fra EON, det kostede 8800 kr. (med laderen) for ca. 12 meter fra eltavle til lader. Kablet er trukket i stålrør lige under tagudhæng så jeg undgik gravearbejde.

You can use my referral link to get 1.500 free Supercharger km on a new Tesla: https://ts.la/morten30069
Forummets indlæg er redigeret af CaptainChaos Apr 28 '20