Loading...
dk

Wrap lakbeskyttelses | Tesla Forum

Broholm
Broholm Apr 28

Hej

Nogle som har erfaringer med at pakke deres M3 ind i wrap/folie som beskyttelse mod ridser og stenslag.

Har fået et tilbud på 9.000 kr., hvor kølerhjelmen, siderne, kofanger, sidespejle og lygter bliver pakket ind (altså alt foran). Men ved ikke om det er dyrt eller billigt.

Så kom gerne med forslag.

PeterE
PeterE Apr 28

Uden at kende kvalitet med folien og med arbejdet, så lyder det som om at det er betalt. Få et par tilbud mere, og hør hvad andre herinde fra have fået lavet. 

ADH
ADH Apr 28

Jeg har fået lagt folie på ved dørkanterne ved alle fire døre samt læssekant på både trunk og frunk. Det var RTT i Søborg, som lavede det - det er super flot lavet. Det kostede ca. 1.800 kr.

Vildgut
Vildgut Apr 28

Det lyder da som en ret fair pris tænker jeg?

Jeg har fået følgende priser fra wrapit.dk:

Indpakning i en klar stenslagsfolie på hele bilen

27500,-

Fronten i stenslagsfolie

12500,-

Priserne er ex. Moms.

"

Så 9000 lyder umiddelbart billigt, men ved selvfølgelig ikke om det er samme folie de bruger osv...

Broholm
Broholm Apr 28

Det er Wrapstyle som bruger OPTICSHIELD.

Prisen for hele bilen er 16.000 kr.

Vildgut
Vildgut Apr 29
Citat fra Broholm

Det er Wrapstyle som bruger OPTICSHIELD.

Prisen for hele bilen er 16.000 kr.

Det lyder da ret billigt synes jeg. Kender du nogen der har fået det lavet?  
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Apr 29
Broholm
Broholm Apr 29

Nej det gør jeg ikke. 

Så håber der måske andre herinde der måske har fået lavet lavet det.

Burnix
Burnix May 2

Jeg har valgt at få min pakket ind i Llumar PPF folie efter at have undersøgt det forholdsvis grundigt. Man kan altid diskutere om det er pengene værd, men jeg valgte at gøre det mens bilen var ny.

Llumar er lige kommet med en mat PPF og da konen synes det ville være fedt med en matsort bil, så var det et nemt valg. Det betød dog, at det er hele bilen, der skulle pakkes ind, hvilket selvfølgelig har en indvirkning på prisen. Udover indpakning af hele bilen så er der lagt en klar PPF på forlygter, tågelygter og på glastaget. Det sidste for at mindske risikoen for et stenslag og revne i taget.

Jeg er ret vild med resultatet. Da det regnede i går, så måtte jeg i første omgang nøjes med et par billeder fra min garage da bilen var blevet tør. 

Forummets indlæg er redigeret af Burnix May 2
Ice2EV
Ice2EV May 2

@Burnix den var godt nok fin.

Burnix
Burnix May 2
Tak. Det blev også lidt pebret, fordi den skulle have hele vejen rundt, men det har jeg affundet mig med. Den var håbløs at holde ren før - selv når den var helt nyvasket, så så den beskidt ud.

Da det var første gang wrapperen brugte denne folie, så har han brugt meget tid på at lære at bruge folien. Det har vist sig meget sværere end med den klare folie, så han har lært en masse. 

Jeg endte med at give 27k for hele herligheden - efter rabat. Det er mange penge, men den er blevet fed, og med den selvhelende film, så tror jeg at det er det rette valg. 
Vildgut
Vildgut May 2

Wauw, den ser super godt ud Burnix!

jramskov
jramskov May 3

Mange penge, men ser også ret fedt ud!