Loading...
dk

Erfaring med 11kw Corded Mobile Connector? | Tesla Forum

Fsch
Fsch Jun 8 '20

Er der nogen der har erfaring med 11kw "Corded Mobile Connector"?
https://shop.tesla.com/en_dk/product/corded-mobile-connector 
Den ser ret interessant ud, men jeg kan ikke finde brochure, datasheet eller specifikationer på den. Er egentlig mest interesseret i at vide om der er indbygget beskyttelse med DC fejlstrømme i den, hvilket der jo ikke er i "Wall Connector".
Tænker umiddelbart det burde være indbygget i den, da den jo kan tilsluttes ethvert CEE udtag. 

bskaarup
bskaarup Jun 8 '20

Kender den ikke. Jeg har denne type. Al elektronikken er indbygget i stikkene så den har ingen "klods".

Fsch
Fsch Jun 8 '20
Citat fra bskaarup

Kender den ikke. Jeg har denne type. Al elektronikken er indbygget i stikkene så den har ingen "klods".

Kender den godt, er du tilfreds med den?
Jeg spørger på vegne af min farbror og han vil gerne have en mobil 11kw lader og han vil gerne vide lidt mere om Teslas "Corded Mobile Connector", da den er lidt billigere og ja så er det jo originalt tilbehør.

bskaarup
bskaarup Jun 8 '20

Jeg bruger den ikke ret tit, men de gange jeg har brugt den har den været fin. Jeg købte den da jeg har brug for mere end 5 meter kabel et af de steder jeg lader så jeg valgte den model med 8 meter kabel

Nikolaj
Nikolaj Jun 9 '20

Den ser ud til at være magen til det originale 3-fasede ladekabel, som fulgte med til min forrige Tesla model S, som jeg købte tilbage i 2015. Den fungerede fint med model 3, og svarer styrkemæssigt til Teslas wall-charger, bortset fra, at den jo er mobil. 

HJJ
HJJ Jun 9 '20
Jeg bruger kun den på min S70D fra 12/2015 når jeg ikke Supercharger !