Loading...
dk

Basic Autopilot | Tesla Forum

jpx
jpx Jun 22 '20

Hej,

Jeg bliver tesla ejer på fredag - men jeg har lige et spørgsmål, jeg håber I kan hjælpe mig med. 

Elon Musk har lige tweetet at "Enabling basic Tesla Autopilot via Tesla in-app purchase is reduced to $2k until July 1"  

Jeg havde ellers indtryk af, at det var inkluderet - jeg har ikke tilvalgt FSD. På bestillingssiden står der at Autopilot er inkluderet, men er der 3 forskellige niveauer eller ?

jramskov
jramskov Jun 22 '20

Så godt det tweet. Som jeg forstår det er det for dem der engang købte en bil uden Autopilot, dvs. før Autopilot kom med som standard i alle biler, det er ikke relevant for dig.

ankjaers
ankjaers Jun 22 '20

FSD står stadig til 50k inde i app’en

jpx
jpx Jun 22 '20

Ah okay, tak for svarene!

HrMogensen
HrMogensen Jun 23 '20
Quote from jpx

Hej,

Jeg bliver tesla ejer på fredag - men jeg har lige et spørgsmål, jeg håber I kan hjælpe mig med. 

Elon Musk har lige tweetet at "Enabling basic Tesla Autopilot via Tesla in-app purchase is reduced to $2k until July 1"  

Jeg havde ellers indtryk af, at det var inkluderet - jeg har ikke tilvalgt FSD. På bestillingssiden står der at Autopilot er inkluderet, men er der 3 forskellige niveauer eller ?

Og tillykke med din kommende bil - den bliver du glad for!! :) 

Nikolaj
Nikolaj Jun 23 '20

hmm, der kostede du mig vidst lige 16.700 kr. :) Jeg har en model 3 fra april 2019, og har det derfor ikke med som standard. Kort tid efter jeg købte den, blev prisen på model 3 sat 17 tdkk op, og det blev til gengæld inkluderet.

Jeg gad dog ikke at betale hele 25 tDKK, som det kostede at opgradere, men nu er prisen fornuftig.  

I øvrigt genial måde at booste Q2-regnskabet. Noget konkurrenterne må være dybt misundelige over :)

jpx
jpx Jun 24 '20

@Nikolaj, fedt at du lige nåede det, inden de sætter prisen tilbage :) 

@HrMogensen, Tak, jeg glæder mig helt vildt!