Kære forum
Med fare for at spamme jer med et spørgsmål, som måske allerede har været drøftet til hudløshed herinde, så vil jeg høre, hvilken hukommelsesenhed I har valgt til jeres M3. USB-stick, SD-kort læser eller noget helt tredje.
Mvh. en forventningsfuld snart-ejer af en M3 Long Range
