Pyh, det var mange penge. Jeg kan se at en komplet lygte er til at skaffe second hand på fx Ebay for 1k - 2K Det er selvfølgelig kedeligt at vente lang tid på en del der er så vigtig som lyset.
Renoveret MCU: 10000,- p-bremser: 10000,- Nye håndtag: 10000,- - og nu en ny forlygte: 10000,-
Dejligt at bilen derudover ellers er rasende billig at holde kørende...
Det ved jeg godt, det var - pænt - karikeret. Jeg har til gengæld betalt næsten ingenting for en ny motor til min bagklap. Min pointe var, at det ikke er gratis at køre i en dyrere bil.
Nå, har de skiftet hele lygten? Det ville de vist også en gang en dame var der. Men Tesla Aarhus endte med at finde ud af, at det var pæren, der fejlede.
Hvad siger du til det? Gustavsfar1
Fik Tesla ikke chancen for at fejlfinde på den?
Begynder der at være generelle problemer med disse lygter på 2015 bilerne? Er det koldt og fugtigt klima der er hårdt ved lygterne? Jeg overvejer at købe et sæt hjem og have på lager, da jeg regner med at beholde min bil. Det kan hurtigt blive en god investering.
Jeg overvejer at købe et sæt hjem og have på lager, da jeg regner med at beholde min bil. Det kan hurtigt blive en god investering.
Det lyder som en god ide. Jeg vil gerne deles om udgiften til et fælles lygteberedskab :-)
Jeg overvejer at købe et sæt hjem og have på lager, da jeg regner med at beholde min bil. Det kan hurtigt blive en god investering.
Det lyder som en god ide. Jeg vil gerne deles om udgiften til et fælles lygteberedskab :-)
OK - det kunne faktisk være fint at have et sæt lygter på lager. Er der mon flere der vil være med?