Loading...
dk

Opgraderinger på M3 i 2021 | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
adsi7430
adsi7430 Oct 12 '20

Så er der begyndt at komme billeder og info om de forbedringer som Model 3 vil få i løbet af 2021. De mest centrale er:

- Ny centerkonsol i mat-sort (farvel til piano black)*
- Kromlisterne rundt om vinduer og håndtag er også mat-sorte
- Nyt fælgdesign, der minder om den nuværende sportsfælge 
- Motoriseret bagklap 
- Varmepumpe (ikke bekræftet endnu - men meget tyder på det med den nydesignede frunk)

https://electrek.co/2020/10/08/tesla-model-3-2021-refresh/

MOS
MOS Oct 12 '20

Den får også:

- Ny centerkonsol med glide-låge i stedet for vippe-låge.

- Lidt mørkere interiørstof i den øverste del af kabinen.

- Vinduer med dobbelt-glas for bedre isolering mod støj og vejr.

Så mangler der bare varme i rattet, før jeg er jeg klar til at trykke på bestil-knappen :-)

adsi7430
adsi7430 Oct 12 '20

Jeg synes også, at den nye centerkonsol ser fin ud. Chrome delete er jeg heller ikke fan af. Men alle de nye M3, der bliver samlet i Kina, har i hvert fald chrome-delete. Og ja, tror også at de nye fælge er en erstatning for aero. Men det er lidt svært at gennemskue. Generelt nogle fine opgraderinger, hvis prisen forbliver den samme. Især hvis varmepumpe og el-bagklap er inkluderet.  

adsi7430
adsi7430 Oct 12 '20
Citat fra MOS

Den får også:

- Ny centerkonsol med glide-låge i stedet for vippe-låge.

- Lidt mørkere interiørstof i den øverste del af kabinen.

- Vinduer med dobbelt-glas for bedre isolering mod støj og vejr.

Så mangler der bare varme i rattet, før jeg er jeg klar til at trykke på bestil-knappen :-)

Du har fuldstændig ret. Glemte vinder med dobbelt-glas for bedre lydisolering. Det vil jeg gerne teste. ;-)  

MOS
MOS Oct 12 '20
Citat fra selsoe

Interessant at den afbillede bil har nye fælge men ikke chrome delete??

Den har da partial crome delete. F.eks. ved sidespejlene, ved blinklys/sidekamera og ved det lille 3-kantvindue.

Snemonster
Snemonster Oct 12 '20

Nederen for dem som har den nye frunk design men ikke varmepumpen (mig selv inkluderet).

Så håber godt nok man kan eftermontere varmepumpen hvis man har det nye design.

adsi7430
adsi7430 Oct 12 '20

Det tror jeg bliver en dyr omgang. En varmepumpe havde selvfølgelig været rar at have installeret fra starten. Men stadig bedre at have en M3 nu end efter 1. januar, hvor den med stor sandsynlighed bliver 90.000 kr. dyrere i afgifter.  

Snemonster
Snemonster Oct 12 '20
Quote from adsi7430

Det tror jeg bliver en dyr omgang. En varmepumpe havde selvfølgelig været rar at have installeret fra starten. Men stadig bedre at have en M3 nu end efter 1. januar, hvor den med stor sandsynlighed bliver 90.000 kr. dyrere i afgifter.  

Alt det nye bliver leveret fra nov og dec.
Læste et sted at det er biler produceret efter 5 oktober  der får disse ændringer.
JohnnyB
JohnnyB Oct 12 '20

Den er chromedeleted hele vejen rundt - går ud fra, at der blot sidder en form for lys beskyttelsesfilm på de dele, der ikke ser sorte ud.

MOS
MOS Oct 12 '20

Rent æstetisk, så bør fælgene vel også være matsorte, så det hele matcher. Men det er vel en smagssag.

RUNE2
RUNE2 Oct 12 '20
Lol! En halv chrome delete på billedet. Typisk Tesla - går den, så går den.
Bianco
Bianco Oct 12 '20
Citat fra RUNE2 Lol! En halv chrome delete på billedet. Typisk Tesla - går den, så går den.

Går den på dig Rune? En hel chrome delete med transport beskyttelsestape på. 

JohnnyB
JohnnyB Oct 12 '20
Præcis! Det er tydeligt det er mat beskyttelsesfilm. Havde det været chrome, ville der have været tydelige refleksioner i det
bleze
bleze Oct 13 '20
Quote from MOS

Rent æstetisk, så bør fælgene vel også være matsorte, så det hele matcher. Men det er vel en smagssag.

Ja, det er sgu ikke kønne var også mine første tanke, så det ville helt sikkert give mere mening og se bedre ud. De er dog trods alt pænere end de gamle Aero covers, men stadig langt fra pæne.

Frisco
Frisco Oct 16 '20

Så er konfiguratoren på Teslas hjemmeside opdateret med den opfriskede model 3. 

Bestile en hvid M3 for en uge siden, men opdaterer nu til en sort, synes ikke hvid med matsort lister er pæn (selvom det ser endnu mere stormtrooper agtigt ud! :D )

Helmer
Helmer Oct 16 '20
Quote from Frisco

Så er konfiguratoren på Teslas hjemmeside opdateret med den opfriskede model 3. 

Bestile en hvid M3 for en uge siden, men opdaterer nu til en sort, synes ikke hvid med matsort lister er pæn (selvom det ser endnu mere stormtrooper agtigt ud! :D )

Hvordan ser din bestilte bil ud på din tesla konto? jeg bestilte selv ultimo september og billedet af min på kontoen har stadig chrome, lidt svært at vide om det er fordi de bare mangler at skifte et billede som kontoen henter fra eller fordi jeg får den "gamle" model. 

Ice2EV
Ice2EV Oct 16 '20

Bemærker konfiguratoren viser sorte lister og ny centerkonsol.

Men kan ikke se der nævnes el-bagklap eller varmepumpe.

Forøvrigt synes jeg det er en fejl at få bort fra chrome lister, som er en give away på afstand, at det er en "ordentlig" bil der kommer derovre ;-)

Helmer
Helmer Oct 16 '20
Quote from selsoe

Der er vist også længere rækkevidde på den nye udgave? 430 km på SR+ og 580 km på LR. Hvis jeg var jer, ville jeg sikre mig at jeg fik den nye model.

Det var åbenbart 19 tomserne der have fået nyt design. Kan helt ærligt bedre lide det gamle. Aero'erne har vist også fået en design-opdatering?

Ja... men levering af SR+ som jeg har bestilt siger februar, med de nye afgifter så ville en februar levering vel betyde en væsentlig stigning i pris. 

Mugge
Mugge Oct 16 '20

På side 1 står der

Alle biler har et bagagerum med elektrisk åbning, glastag og Autopilot.

NikolajK
NikolajK Oct 16 '20
Citat fra Helmer

Ja... men levering af SR+ som jeg har bestilt siger februar, med de nye afgifter så ville en februar levering vel betyde en væsentlig stigning i pris. 

Hvis du holder SR+ under de 400.000 kr, så stiger den vel ikke i afgift?

Sider: 1 2 3 4 »