Er det bare mig der aldrig har lagt mærke til denne feature eller er den ny?
Næh, det har jeg ikke lagt mærke til. Min siger, den har nyeste softwareversion (2020.20.1), men jeg kan ikke finde den feature, medmindre det er valet-tilstand, du tænker på. Hvornår skulle den feature være kommet? Hvilken version har du?
Den ligger ihvertfald i 2020.40.3 som er den jeg har kørt med i nogle uger nu og jeg er ikke på advanced versioner.
Hos mig ligger den nederst under Security. Du sætter en kode på og herefter kan du ikke åbne handskerummet med mindre du taster pin på skærmen.
Det var ikke noget der stod under features da jeg opdaterede så tænkte jeg bare aldrig havde lagt mærke til det. Har du så heller ikke mulighed for at den nu kan priotere hvilken tlf den skal koble op til hvis flere tlf er i bilen der alle hver i sær er sat op i bilen? Det var nemlig en ny ting der stod da jeg opdaterede.
Mærkeligt, at den siger, at min 2020.20.1 er nyeste software, når den er et halvt år gammel. Men den vil altså ikke opdatere til noget nyere. Jeg har sat den til advanced og har også prøvet at koble den på WiFi, hvilket ikke har gjort nogen forskel.
Det med at prioritere tlf. kan jeg ikke svare på. Jeg bruger kun én mobil.
Ja det er underligt fordi jeg havde stadig en der var nyere end den du har nu inden den her.
Det med priotering af tlf har konen brokket sig over da hun af og til låner bilen. Så har ikke villet lade hende koble den på da det så blev noget tilfældigt rod når vi så begge var i bilen. Nu kan man bestemme hvilken tlf der skal kobles op hvis flere registrerede er indenfor rækkevidde. Helt perfekt havde det været hvis de kunne gøre det mod nøglen i stedet.
Tror det kom i 2020.40.0.4, så ja, det er ret nyt: https://teslascope.com/teslapedia/software/2020.40.0.4