Loading...
dk

Multimac eller 3 autostole i en tesla model 3 | Tesla Forum

Vildgut
Vildgut Nov 7 '20
Hej

Jeg ville høre om nogen herinde har erfaring med at skulle have 3 autostole I en model 3?

Der er tale om 2 fremadrettede og en omvendt.

Umiddelbart kan jeg ikke få plads til 3 stole bag i, og overvejer derfor om man skulle købe sådan en her I stedet for at smide endnu flere penge ud på en x'er:D : https://www.multimac.com/p/superclub_3_seater_1200

Jeg vil rigtigt gerne høre om nogen her har erfaring med multimac eller andet set up så man kan have 3 små med på tur i elbilernes folkevogn.
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Nov 7 '20
nko
nko Nov 8 '20
Med mindre børnene er trillinger (og dermed ret sikkert samme størrelse de næste adskillige år), så tænk på at den største formentlig vokser ud af sædet før de små, så til den tid skal du formentlig skifte multimac’en ud med to autostole til de mindste. Jeg tror jeg ville forsøge at gå efter tre uafhængige stole men i smalle modeller, og så formentlig “padde dem op” (i hvert fald de to i siderne) for at de står vandret (og evt. lidt forskudt). Bare fordi det er mere fleksibelt.
Vildgut
Vildgut Nov 8 '20
Hej igen, umiddelbart skal der først skiftes når den ældste er 12, så det er om 8 år og tænker nok bilen er skiftet før den tid :D

Men det med smalle sæder har jeg også overvejet....fx den der diona 3rxt eller sådan. Du siger man kan jævne dem op, tror du det er helt lovligt?