Loading...
dk

Pirelli Winter SottoZero 3 235/45 R18 98V XL | Tesla Forum

rossoneris
rossoneris Dec 28 '20

Sprit nye vinterdæk(uden fælge) - stadig med klistermærker på og aldrig kørt 

Pirelli Winter SottoZero 3 235/45 R18 98V XL

3500kr

Forummets indlæg er redigeret af rossoneris Dec 28 '20
Haabefuld3ejer
Haabefuld3ejer Jan 4 '21

Tør man spørge, hvorfor du vil sælge dem? Jeg har lige bestilt samme hos Tesla og er således ikke køber. Var hos dækcenter, der anbefalede Goodyear, der har et skumgummiindlæg, som skulle være stærkt støjdæmpende. Men besluttede at holde mig til Teslas løsning, mest for at have originale fælge. 

DenseH
DenseH Jan 4 '21
Citat fra Haabefuld3ejer

Tør man spørge, hvorfor du vil sælge dem? Jeg har lige bestilt samme hos Tesla og er således ikke køber. Var hos dækcenter, der anbefalede Goodyear, der har et skumgummiindlæg, som skulle være stærkt støjdæmpende. Men besluttede at holde mig til Teslas løsning, mest for at have originale fælge. 

Hvornår og hvor har du bestil originale fælge? Om man må spørge :) Jeg syns nemlig de har stået som udsolgt et stykke tid.
Haabefuld3ejer
Haabefuld3ejer Jan 4 '21

Bestilte 23.-11. Betaling trukket 25.-11. De havde stået som udsolgt længe, og jeg havde bestilt andre dæk og fælge. Så stod de pludselig som tilgængelige, ganske kortvarigt. Det startede så mine frustrationer med at lokalisere hjulene. Tesla henviste til Euromaster, der ikke kunne finde dem. Først ved 3. forsøg lykkedes det at finde dem. Nu skulle de så være på vej til min lokale Euromaster. Har aftalt montering onsdag..