Upload den på din google(eller anden sky) sky og få sharable link. Indsæt så link.
@Kleine100
Den virker ligesom hvis du ikke har tesla knappen på laderen.
Når vi andre kommer ud, så skal vi enten åbneporten med app.
Eller åbne en dør og så høre den klikker i teknikken, så kan man lige sætte en finger på ladeport og den springer op.
Jeg skal som regel åbne døren før jeg kan få lov til at tage ladere ud af ladestikket. Det omvendte er aldrig et problem da jeg sætter den i så snart jeg ankommer. Jeg tror mest det har noget med telefonen at gøre. Bilen synes nok jeg er for langt væk når jeg står ved ladestikket.
@Kleine100 der står også "når bilen er låst op".
Se her:
"Du kan også åbne ladeporten fra bilens touchskærm eller ved at trykke på indgangsdækslet, når bilen er låst op."
Bilen er ikke låst op bare ved du står ved siden af med telefonen indenfor rækkevide.
Bilen er først låst op når du tager i håndtaget og sidespejlene folder sig ud, eller du decideretfortæller inde i appen, at den skal låse bilen op.
@Snemonster: der står at bilen skal være låst op for at kunne åbne ladeporten, ved at trykke på den. Sådan læser jeg det i hvert fald :-)@Kleine100 der står også "når bilen er låst op".
Se her:
"Du kan også åbne ladeporten fra bilens touchskærm eller ved at trykke på indgangsdækslet, når bilen er låst op."Bilen er ikke låst op bare ved du står ved siden af med telefonen indenfor rækkevide.
Bilen er først låst op når du tager i håndtaget og sidespejlene folder sig ud, eller du decideretfortæller inde i appen, at den skal låse bilen op.
Jeg oplever også at wall connector ikke kan åbne og oplåse ladeklap og stik. (Nb. Det har tidligere virket med låste døre). Ligegyldigt at Phonekey er forbundet. Først når iPhone bliver vækket at det kan lade sig gøre. Behøves ikke at åbne app. Tror ikke app kører rigtigt i baggrunden. Eller også ser bilen ikke Phonekey rigtigt. Det samme problem har jeg med oplåsning af bilen (dog mest når den er faldet helt i søvn). Synes faktisk også det er blevet værre efter opdatering til 2020.48.26. Kan se at der ef kommet ny software 2020.48.30. Må se om den ændrer noget.Tak! Så er det ikke kun mig der oplever problemer :-) Oplever det også kun når bilen er faldet helt i søvn.
Min oplevelse i de 1,5 år jeg har haft min bil:
Hvis bilen sover, så kan jeg ikke bruge tesla-knappen på laderen. Jeg er nødt til at vække bilen først, f.eks. åbne app'en eller åbne dør/bagklap.
Jeg har en Android telefon og en Ratio lader med Tesla knap så ikke samme opsæt, men jeg oplever ikke dette problem.
Det har oplevet et par gange at jeg lige skal holde knappen nede på ladehåndtaget i et sekund før bilen opdager det. Som om bilen kun cheker for signal en gang i sekundet.