Kun model S og X
Hvordan får man sin skærm delt op så man ser kort, tlf. og musik i hvert sit billede og så de hele tiden er tilgængelige?
Er der nogle tricks?
Kun model S og X
Hvordan får man sin skærm delt op så man ser kort, tlf. og musik i hvert sit billede og så de hele tiden er tilgængelige?
Er der nogle tricks?
Kort er hele tiden synligt øverst på skærmen.
Musik-vinduet kan du åbne vha. menuen i bunden af skærmen. Musik-vinduet lægger sig altid nederst på skærmen lige over den faste menu-linje. Du kan justere størrelsen på musik-vinduet ved at trække op eller ned i den vandrette streg øverst i vinduet. Der er vist 3 størrelser, der har hver deres funktioner synlige.
Hvis du åbner tlf. eller andre apps, så bliver kort og/eller musik-vinduet mindre. Træk musik-vinduet op i størrelse efter behov eller træk det ned i størrelse, hvis du vil have mere plads til kortet øverst på skærmen.
Ok tak..
ja kort og musik kan jeg godt få til at blive.
jeg synes ikke jeg kan få tlf. vindue til at forblive. Men det skal jeg lige ud og teste om det bare er mig.
Den store skærm kan med det nuværende design ikke rumme alting, og jeg har forsøgt lidt forskelligt. Og jeg er endt med kun at bruge telefonen i 'højre tommelfinger' - og i højre side af den lille skærm. Det eneste tidspunkt jeg ringer op fra den store skærm er når jeg ringer op via navigationen.