Loading...
dk

Mobil som nøgle | Tesla Forum

Krone2000
Krone2000 Feb 16 '21

Efter jeg har skiftet til en Samsung Galaxy S10 oplever jeg ofte at bilen ikke længere låser op når jeg forsøger at åbne døren eller bagklappen. Så skal jeg have telefonen op af lommen og trykke på en af tasterne så telefonen vågner, herefter plejer det så at virke.

Havde ingen problemer med min gamle Samsung Galaxy S6.

Er der andre som har oplevet samme problem og kan fortælle mig hvad jeg skal ændre på min telefon?

 

Ice2EV
Ice2EV Feb 16 '21

Har bemærket med min Iphone 8, efter sidste opdatering, så glemmer den mit sæde.

Den husker at låse op, men sætter ikke sædet et mig. Fruen er 25 cm mindre, som i lille, og så kan jeg ikke mase mig ned i sædet i hendes position, hvis hun skal kigge ud.

kleine100
kleine100 Feb 16 '21
Citat fra Krone2000

Efter jeg har skiftet til en Samsung Galaxy S10 oplever jeg ofte at bilen ikke længere låser op når jeg forsøger at åbne døren eller bagklappen. Så skal jeg have telefonen op af lommen og trykke på en af tasterne så telefonen vågner, herefter plejer det så at virke.

Havde ingen problemer med min gamle Samsung Galaxy S6.

Er der andre som har oplevet samme problem og kan fortælle mig hvad jeg skal ændre på min telefon?

 

Med farer for at lyde som en supporter fra IT, så prøv at nulstille/slette dine bluetooth enheder, både på mobilen og i bilen.  

Det trick virkede for mig, da konens mobil havde fået “ejerfornemmelser”, selv om min mobil var sat som prioriteret enhed :-)
Krone2000
Krone2000 Feb 22 '21

Har fundet ud af det nu.

Optimmer batteriforbrug, skal slås fra for Tesla app'en, på telefonen.

Så nu virker det