Det er en splinter ny, så også derfor jeg spørger kender ikke meget til bilen,, så gætter mig til at det simpelthen er fordi batteriet ikke får varme nok til at den kan sluge energien tilbage.
den piver også en del ved acceleration og regen... sådan "whine" agtigt.. sådan når den skal regenne hårdt.. men kører ellers fint.
Hvor mange kW bilen kan regenerere med, afhænger at batteriets temperatur og hvor opladt det er. Når min bils batteri er varmt, så har jeg ingen regen prikker når jeg kommer ned på ca. 80% SoC. Er batteriet derimod meget koldt, har jeg altid nogle prikker, indtil batteriet bliver varmt.
Min Model 3 er en Longrange fra 3/2019. Nyere biler har lidt anderledes batteri, så der kan være forskel i hvornår regen prikkerne forsvinder
Mvh. Jens
Få 1500 km gratis supercharge, ved at benytte mit referral link - https://www.tesla.com/referral/jensnohr71245
Ja lånte deres loaner LR da jeg var nede og få fikset de første problemer den tager 5 min. så er den fuldt væk, men da jeg fik min tilbage hvor den havde stået på værksted så havde den da 4 prikker på motorvejen hjem den time jeg kørte og ikke 6, så den ... scavenger nok bare for meget varme fra batteriet i de her 2-6 grader vi har for tiden.
Hvis prikker er væk efter 5 minutter, så er den sikkert lige tage ud af stikket. Ellers tager det mindst 100 km fra iskold i en LR.