Loading...
dk

Forhåbentlig en tidlig 1. april joke | Tesla Forum

KimT
KimT Mar 24 '21

På samme måde som de mente de kunne spare nogle håndøre på en regnsensor og lave det via AI (som de vel har brugte milliader på i stedet for...), mener de vel de kan spare penge på gearskifter armen

Ice2EV
Ice2EV Mar 24 '21

Eller på samme måde som man brugte uanede midler på at lave falcon doors, som snart sagt altid kræver efterservice for at blive justeret.

Man kunne have lavet den med skydedør som standard, og så smide falcon doors på som tilkøb ligesom 6 og 7 sæder. Lur mig om de døre ville blive solgt i særligt stort oplag.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Mar 24 '21
jramskov
jramskov Mar 24 '21

Umiddelbart ikke en ændring jeg ser meget fornuft i, men vil gerne se en det testet. 

@KimT: Helt enig mht. viskerne - auto visker funktionen er mere eller mindre ubrugelig på vores TM3. Hvis den fungerede perfekt ville det ikke være noget problem, men ville foretrække en fysisk kontakt når det nu nærmest er nædvendigt at skifte til manuelt hver gang det regner.

KimT
KimT Mar 24 '21

Og det kommer jo også til at betyde at bilen bliver totalt ubrugelig hvis der kommer sort skærm.......

Men det sker jo aldrig......

Men så laver de vel en software fix; Tænd bakkammera, sæt aircon til 22,5C. Hvis temp er under 5 grader tænd elbagrude. Hvis bilen vender mod øst -> sæt bilen i D, Vest -> R

Forummets indlæg er redigeret af KimT Mar 24 '21
jramskov
jramskov Mar 24 '21

Hehehe - det er dog muligt at lave et enkelt visk ved tryk på enden af den ene stilk men lidt træls i længden ;) 

nko
nko Mar 26 '21
Ift. regnsensor kan jeg anbefale rain-x eller lignende, så skal man kun sjældent trykke på enden af venstre-stilken.
jramskov
jramskov Mar 27 '21
Rain-X?
Ice2EV
Ice2EV Mar 29 '21
Hvor lang tid holder Rain-X eller Biltema's version?
Gronhund
Gronhund Mar 29 '21

Man kan jo coate sine ruder, hvis det er det man vil, men BilTema holder vel et par vaske. Og ellers er det jo bare at gnide det på efter hver vask.

Hvis du kører over 80 km/t er vinduesviskerne ikke så nødvendige. I by kørsel, er viskerne dog nødvendige.