Loading...
dk

Aero Wheel Cap Kit 2.0 | Tesla Forum

Elkjaer
Elkjaer Apr 8 '21

Jeg har ikke set andre indlæg her på forummet om de nye aero wheel cap kit 2.0, så jeg tænker at der kan være et par andre der har kigget efter disse på teslas butik.

Nedenfor er et par billeder for at vise forskellen fra de originale aero fælge og fra det “gamle” aero kit.

DenseH
DenseH Apr 9 '21
Tak. Super info :)
DenseH
DenseH Apr 17 '21
@Elkjaer Har nu fået mine på. Super fine. Har du prøvet at tage dem af igen? Og hvordan? Der er såvidt jeg kan se ikke nogen vejledning :)
DenseH
DenseH Apr 17 '21
Nå men de er egentlig ret nemme at demontere igen. Man må bare ikke trække eller brække for meget i benene der går mellem egerne. Skal skubbe stille og roligt, på to af benene og sørge for at holde ved. Ellers flyver kapslen om ørerne af en :)
Elkjaer
Elkjaer Apr 18 '21
Hej DenseH, jeg havde faktisk den ene af igen og det var ikke helt nemt. Men som du skriver er det bare at tage fat i to “ben” overfor hinanden og trække forsigtigt mens man vrikker lidt.

Lækkert at du også har fået dine. Jeg er blevet meget glad for udseendet som vækker minder om fælge på gamle amerikanerbiler. 

P.S. jeg har beholdt mine sorte plasthætter på hjulmøtrikkerne da jeg tænker at det beskytter en smule mere mod rust og snavs. Der var plads nok :)