Netop kørt fra DK. til Comosøen. I alperne virkede bilen voldsomt overophedet. Køleaggregat kørte med fuld kraft og "power" var voldsomt reduceret til få Kwh. da jeg kørte gennem pas. Var bange for den ville lukke helt ned. Har tidligere oplevet at aircon slet ikke virker i varmt vejr i alperne.Spyer blot varm luft ud. Virker som al kappasitet bruges på at køle motorer / batteri og det åbenbart ikke altid er nok. Det er en P85D fra 2015, opgraderet til Ludicrus i 2016.
Er det normalt ?
