Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /var/www/teslaforum.dk/public_html/ow_plugins/newsfeed/classes/event_handler.php on line 1444

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /var/www/teslaforum.dk/public_html/ow_libraries/jevix/jevix.class.php on line 1006
Tesla Forum - Alt om Tesla Model S / Model X / Model 3 / Model Y - Teslaforum.dk
Loading...
dk

Problemer med opladning hjemme - AURA | Tesla Forum

Basteq
Basteq Jun 27 '21

Hej, Jeg har 2021 M3P og ladeboks fra AURA.

Ladeboks oplader uden problemer op til sæt max (80%) men efterfølgende når bilen taber lidt strøm op prøver at lave små opladninger, der dukker op masse fejl og endeligt efter et par timer opladning stopper. (Brick er ikke nødvendigt til at starte opladning)

Tesla siger det er fejl af ladeboks. AURA siger at installation er korrekt og ladeboks er også OK (blev opdateret i sidste uge) Nu sendte de fejlmeldning til ladeboks producent.

Har i haft lignende problemer ? På forhånd tak for hjælpen.

Forummets indlæg er redigeret af Basteq Jun 27 '21
ElPeter
ElPeter Jun 28 '21
Da jeg modtog min E.on ladeboks var den indstillet til kun at acceptere en ‘ladning’ per session, d.v.s. når bilen var færdig kunne den ikke påbegynde ladning igen. Denne feature kunne dog aktiveres remote af E.ons support.
Basteq
Basteq Jun 28 '21
Citat fra ElPeter Da jeg modtog min E.on ladeboks var den indstillet til kun at acceptere en ‘ladning’ per session, d.v.s. når bilen var færdig kunne den ikke påbegynde ladning igen. Denne feature kunne dog aktiveres remote af E.ons support.

Er det den samme indstilling som ved brug af ''brick'' ? De har fjernet anvendelse af ''brick''

Virker din oplader nu som den skal? 

CaptainChaos
CaptainChaos Jun 28 '21
Citat fra Basteq
Citat fra ElPeter Da jeg modtog min E.on ladeboks var den indstillet til kun at acceptere en ‘ladning’ per session, d.v.s. når bilen var færdig kunne den ikke påbegynde ladning igen. Denne feature kunne dog aktiveres remote af E.ons support.

Er det den samme indstilling som ved brug af ''brick'' ? De har fjernet anvendelse af ''brick''

Virker din oplader nu som den skal? 

Nej hos e.on er det 2 forskellige indstillinger
ElPeter
ElPeter Jun 28 '21
@Basteq: Ja den virker fint, jeg bruger heller ikke brikken.
Basteq
Basteq Aug 26 '21

2 måneder senere jeg oplever de samme problemer. AURA/Spirii kan ikke finde løsning.

Opstart er uden brick.

Er der andre i gruppen som anvender AURA oplader ?