Hej
Har idag opdaget, at telefonen ringer over Teslaen, men når man trykker på telefonikonet, kommer der en rude med liste over opkald. Men ingen mulighed for at besvare opkald. Ret træls. Nogen, der har oplevet tilsvarende??
Hej
Har idag opdaget, at telefonen ringer over Teslaen, men når man trykker på telefonikonet, kommer der en rude med liste over opkald. Men ingen mulighed for at besvare opkald. Ret træls. Nogen, der har oplevet tilsvarende??
Når telefonen ringer, kommer der et felt nederst til vestre, ligesom når du bruger visker og lys.
I dette felt er pick up phone ikon.
Hvis du benytter den store grønne i bunden så får du telefon fanebladet, der giver dig mulighed for at vælge imellem seneste opkald etc.
Hej
Tak for svar. Det er meget mærkeligt, både min kone og jeg har siddet i bilen og ringet til hinanden uden at se det felt. Kunne have svoret på, det ikke var der. Men nu virker det helt som du beskriver. Det må have været en fejl 40. Flovt! Men hvor er det dejligt at opleve hjælpsomheden i dette forum :-)
Den med mulighed for at vælge seneste opkald er lidt god.
Ja man kan selvfølgelig vælge at sige til bilen at man vil ringe til eks Lars. Men jeg har bare 26 der hedder Lars og nogen af dem har både fastnet, mobil og arbejdsnumre. Så er der rigtig mange at scroole ned over.
Når det kommer til stykket er det måske kun de 3 af dem der bliver brugt jævnt tit.
jatak til seneste opkald.
Men var den funktion ikke fjernet?
26 x lars er mange.
jeg har nogen der findes en 3-4 stykkkr af og så siger jeg blot navn og med rullehjul vælger jeg den rigtige.
Tesla har verdens bedste talegengivelse.
Men navnet Sten kan min ikke længere tyde
Den putter 2 e'er i hvergang, så nu er de fleste sten i tlf. bogen øndret til steen :-)
Jeg ved ikke lige hvad der er gået galt, men der kan måske have været en lokal "Lars" virus der har ramt omkring og nord for Limfjorden ca 1965-1975.
26 x lars er mange.
jeg har nogen der findes en 3-4 stykkkr af og så siger jeg blot navn og med rullehjul vælger jeg den rigtige.
Den putter 2 e'er i hvergang, så nu er de fleste sten i tlf. bogen øndret til steen :-)
'Tesla har verdens bedste talegengivelse.' det er der vist meget delte meninger om. Jeg synes at Teslas talegenkendelse er forfærdelig. Både på dansk og på engelsk.
26 x lars er mange.
'Tesla har verdens bedste talegengivelse.' det er der vist meget delte meninger om. Jeg synes at Teslas talegenkendelse er forfærdelig. Både på dansk og på engelsk.
Er der nogen talegenkeldelse som rent faktisk virker hvis man taler normalt? Jeg har hvertfald ikke stødt på det endnu
Ok så bedste af bilfabrikanterne
I betragtning af hvor lidt min fejler, så synes jeg det er det bedste jeg har oplevet.
Den bliver også rost i test af biler.