Giver det mening. Har I andre ejere undervognsbehandlet jeres? På ms blev det af tesla frarådet og tesla nævnte ligefrem at garanti kunne frafalde ved undervognsbehandling.
Giver det mening. Har I andre ejere undervognsbehandlet jeres? På ms blev det af tesla frarådet og tesla nævnte ligefrem at garanti kunne frafalde ved undervognsbehandling.
Det er det samme på model 3, Tesla fraråder det. Men de siger også at det jo er din bil.
Idet model 3 er delvist i stål, så har vi valgt at få den smurt op med Dinitrol.
Jeg vil dog sige vi fik også en lydisolering på model 3 hos DInitrol. Jeg kan ikke umiddelbart høre den store forskel. Måske lidt mørkere lyd, men ellers ikke.
Ice'en har også fået Dinitrol, og seneste syn sagde synsmanden den så meget flot ud til 6 år gammel.
Disclaimer: Fruen er her i januar startet med at lave regnskab for DInitrol AAL. Men det har ikke haft betydning for valg af undervognsbehandler i AAL området tidligere. De har bare et godt ry hos synshallerne, som nok er dem der ser mest på undervognsbehandlingen. Vi har gennem de sidste 30 år fået behandlet en del biler hos Dinitrol.
Ja, jeg spurgte om Java ville lave lydisolerende behandling sammen med undervognsbehandlingen.
Kunne ellers være smart, hvis man kunne få lydisolering via JavaScript ;-)
Ok så blot en video på nettet som viste blottet metal når beklædningen var afmonteret. Hjulstøj er nok det jeg synes mindst om ved m3. Kører self også på 20” 235/35 hjul modsat min ms på 19” 245/45. Det fordrer nok ikke m3.
Tillægsinfo. Fik kort efter ny vogn, et stort stenslag på den ene forskærm. Delvist fordi jeg gerne ville se hvordan det der elektro lag, der er beskrevet virkede(det er nok bare det samme som galvanisering) og delvist fordi jeg ikke rigtig kom ud af starthullerne. Så endte stenslaget med at stå åbent i 2 vintre.
Der NUL bobler eller rust at se. Hvis der er interesse, kan jeg prøve at finde før og efter rep billederne.
Tillægsinfo. Fik kort efter ny vogn, et stort stenslag på den ene forskærm. Delvist fordi jeg gerne ville se hvordan det der elektro lag, der er beskrevet virkede(det er nok bare det samme som galvanisering) og delvist fordi jeg ikke rigtig kom ud af starthullerne. Så endte stenslaget med at stå åbent i 2 vintre.
Der var NUL bobler eller rust at se.
Før rep
https://drive.google.com/file/d/177_S2zI6Zi4WpECgJbFJChG9Q9ajJLXP/view?usp=sharing
Efter rep
https://drive.google.com/file/d/16smZM2XYS0fIU65zBCWFMJ4vZ01tl678/view?usp=sharing
I garagen med chipEX kit i midnight silver metalic. Matcher perfekt.
Har til at lave 40-50 chips mere. Men tænker det skal være i løbet af i år, ellers begynder kittet nok at tørre ind.
Har også fået hjem til ICE'en, men det matcher bare ikke en dart, når det tørrer op.
https://chipex.eu/?gclid=CjwKCAiAlrSPBhBaEiwAuLSDULEoyJ1wZ5FjsjJv8RsNHIiI2TYBl7bg5l5mNpos-n1LH3ptRWW7ZxoCUOQQAvD_BwE
Hvis man vil være virkelig skarp, så det ikke kun er malingen der matcher, men at det er tæt på umuligt at bagefter
Lad os høre hvordan det går, det er altid et problem at man får for meget maling på med den pensel som følger med eller hvad man nu finder til at putte det på med.