Jeg oplever at alarmen går når jeg åbner bildøren. Det er ikke hver gang, men det er alligevel sket 4-5 gange indenfor de sidste 10-12 dage.
Er der andre der oplever det samme?
Jeg oplever at alarmen går når jeg åbner bildøren. Det er ikke hver gang, men det er alligevel sket 4-5 gange indenfor de sidste 10-12 dage.
Er der andre der oplever det samme?
Det kommer og går.
Troede i en periode det var en sensor som blev våd efter regnvejr. Men det er også sket efter 14 dage med tørvejr.
Men det er lidt mærkeligt, fordi bilen har jo læst din mobil nøgle via Bluetooth og låst op for dig. Hvorfor dælen så hyle som en tosset 3 gange!
Det kan være det software problem der blev skabt i 2022.20.1 - hvis I har software 2022.20.8 skulle problem være løst igen. Fik samme problem og efter 2022.20.8 forsvandt problem med alarm. Hvis man "kun" bruger Keyforb skulle det ikke ske.
jeg har haft version 2022.20.8 i et stykke tid og problemet er ikke løst, det er sket en del gange efter den update.Det kan være det software problem der blev skabt i 2022.20.1 - hvis I har software 2022.20.8 skulle problem være løst igen. Fik samme problem og efter 2022.20.8 forsvandt problem med alarm. Hvis man "kun" bruger Keyforb skulle det ikke ske.