Tidligere åbnede bilen, når jeg nærmede mig med nøglen. Pludselig er den holdt op. Skal man gøre et eller andet på computeren for at få denne facilitat igen?
PAS
Tidligere åbnede bilen, når jeg nærmede mig med nøglen. Pludselig er den holdt op. Skal man gøre et eller andet på computeren for at få denne facilitat igen?
PAS
Du leder efter dette?
Keyless Locking and Unlocking
Locking and unlocking Model S is convenient. Although you must be carrying a valid key fob, there is no need to use it. Model S has sensors around the driver's door that can recognize the presence of a key fob within a range of approximately one meter. So, you can keep your key fob in your pocket or purse and Model S detects it as you approach.
When you walk up to Model S carrying your key fob, the doors automatically unlock if Passive Entry is on (Controls > Safety > Passive Entry). If a door handle is retracted, press it and it extends. If the Auto-Present Handles setting is turned on (see Using Exterior Door Handles), you do not need to touch the door handle. Instead, door handles extend automatically as you approach Model S.Thank You.
Har nu fulgt rådet, men det ser ud til, at dørhåndtagene kun lejlighedsvis åbner, selv om jeg har foretaget den indstilling, som er anbefalet
Per
Thank You.
Har nu fulgt rådet, men det ser ud til, at dørhåndtagene kun lejlighedsvis åbner, selv om jeg har foretaget den indstilling, som er anbefalet
Per
Per
Underligt, så er der kun to veje at gå: Reset/nulstil bilen til fabriksindstillinger og se om det hjælper, og derefter at oprette en supportsag hos Tesla.