Et forslag som også ligger på TeslaTap, så mon ikke det kommer i en opdatering en gang.
Den håber jeg også de får løst. Vi havde det på den gamle bil, og da konen og jeg sidder meget forskelligt, så har jeg faktisk "svært" ved at komme ned i sædet hvis hun har "glemt" at sætte den tilbage til min profil inden hun forlader bilen.
//Werge
Når man tænker på at Tesla er en helt ny bilproducent og har udviklet model S helt fra bunden på rekord tid, er det et rigtig flot resultat de er kommet ud med. Ingen andre af de eksisterende bilproducenter har præsteret noget tilsvarende. Teslaen udvikles stadig og der kommer løbende softwareopdateringer, hvor man lytter til forbrugerne, så vi har en bil der selv om den er leveret til slutbrugeren fortsat videreudvikles og vi får glæde af nye faciliteter - endda uden beregning for softwareopdateringer. Vi har modtaget 5 opdateringer på ½ år og har stor glæde af flere af de nye ting der var med i dem.
Ja, det er også lidt et spørgsmål om præferencer. Vi har fx vores nøgler til biler mv liggende i en skål, og så snupper man bare en nøgle. Så hvis der var forskel ville det være irriterende at vælge den forkerte, særigt når jeg kører bilen 90% af tiden... Smag og behag :-)
Vi har oprettet en extra driverprofil som hedder "parkering". Denne indeholder "rat frem" - "sæde tilbage og ned". Denne profil vælger man så bare når man parkerer. Så er bilen altid klar til den næste...