Loading...
dk

FM Radio mulighed med TA og RDS | Tesla Forum

flemmingdjensen
flemmingdjensen Feb 4 '23

Hej,

Jeg har købt en Tesla Model S 2015 med MCU2 upgraded.

Jeg kunne godt tænke mig at få FM / DAB / DAB+ eller hvad der er af muligheder incl Traffic Announcements og RDS o.s.v.

Er det en mulighed?

Kan man få installeret sådan en option?

MVH Flemming

KimT
KimT Feb 4 '23
PeterE
PeterE Feb 4 '23
Jeg har fået installeret den der FM/DAB option og det er alle pengene værd hvis man er til flowradio, MEN jeg har ikke fundet en traffic announcement mulighed endnu. Tror ikke at den er der faktisk - så jeg er tit på P4 om morgenen af den grund…
P85DK
P85DK Feb 4 '23
Citat fra PeterE Jeg har fået installeret den der FM/DAB option og det er alle pengene værd hvis man er til flowradio, MEN jeg har ikke fundet en traffic announcement mulighed endnu. Tror ikke at den er der faktisk - så jeg er tit på P4 om morgenen af den grund…

Tunein har da også flow

PeterE
PeterE Feb 4 '23
Citat fra P85DK
Citat fra PeterE Jeg har fået installeret den der FM/DAB option og det er alle pengene værd hvis man er til flowradio, MEN jeg har ikke fundet en traffic announcement mulighed endnu. Tror ikke at den er der faktisk - så jeg er tit på P4 om morgenen af den grund…

Tunein har da også flow

Ja, men med en buffer som - for mig - aldrig var helt god. Skiftede tit kanal umotiveret fx. Man kan sagtens argumentere for at de ikke er 4000,- værd - for mig betød TuneIn at jeg aldrig var helt glad for radioen længere, og nu har jeg fået min gode radio tilbage. 
Forummets indlæg er redigeret af PeterE Feb 4 '23