Loading...
dk

Fælles køb og salg af dæktryk sensorer. | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Dec 29 '14

Her kan du lave et indlæg med hvilke sensorer du har til salg. Eller hvilke du ønsker at købe.

Rediger dit indlæg til at starte med SOLGT eller KØBT, når handlen er i hus, eller bare slet det. Så er denne tråd altid opdateret, kort og nem at finde rundt i.

Teksten rettet på opfordring. ;-)

 

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Dec 29 '14
Genild
Genild Dec 29 '14
Og hvis man har fire næsten nye vinterdæk til en Ford Taunus, samt en ældre dukkevogn der lidt mangler et hjul til salg, så er det ikke i denne tråd eller hva'? :-)
DeaconWP
DeaconWP Dec 29 '14

Nej det var nu mest for at alle kan have en annonce lige er, gældende på overskriftens varer.

 

Måske der skal laves en tilsvarende for fælge?

Det kan jeg da også lige lave.

KS
KS Dec 29 '14
Topic blev flyttet fraTesla Model S: Dæk og fælge.
kajakaj
kajakaj Jan 17 '15

4 dæktrykssensorer - Baofeng - købes til model S årg. 2014 uden kamera/autopilot

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Jan 17 '15
Claus8930
Claus8930 Jan 17 '15

@Kajkaj

Jeg har 4 jeg købte med nogle brugte fælge jeg købte. Sælgeren sagde de var originale og kun havde kørt 6000 km.

Jeg har bestil en P85D og har derfor behov for selv at få den nye model.

Bor i Randers

 

kajakaj
kajakaj Jan 17 '15

@Claus8930: Det lyder godt. Jeg får først brug for dem når jeg skal have vinterdæk på de fælge jeg købte, så bare en gang inden næste vinter, hvis du ikke har dem liggende løse lige nu. Jeg bor i Langå.

Claus8930
Claus8930 Jan 17 '15

Jamen så passer det jo perfekt. Fælgende ligger bare og venter på at komme på i marts når bilen kommer. Jeg regner med, at jeg skal have monteret sommerfælgende når bilen kommer. Så får jeg i samme arbejdsgang skiftet sensorerne.

Så mon ikke de er klart til dig engang i april :)

kajakaj
kajakaj Jan 17 '15

@claus830: Helt fint - du siger bare til. Jeg har tlf. 51861727 og mail kajakaj@gmail.com