Dette må være V12 https://twitter.com/Tesla/status/1780266303326228508
Hold da op nogle forbedringer...trinløs visker?
Men så vidt jeg forstår ikke noget for os i gamle TMS'er fra før 2022?
Ja det er ekstremt svært at tro på fsd når man ikke engang kan få en kamerabaseret vinduesvisker til at virke bare en lille smule hensigtsmæssigt :-(
Jeg har faktisk på et tidspunkt oplevet at raketten skrev til mig AP og fartpilot ikke var til rådighed fordi kamera for var blændet eller dækket............. Jamen hvis den kan detekte at det regner, hvorfor så ikke bare starte viskeren?
Hvis kameraet er blændet, så hjælper det ikke at viske. Man skal i stedet slukke for solen eller køre i en anden retning.