Loading...
dk

V12 - forårs opdatering til GUI | Tesla Forum

cth
cth Apr 17 '24

Hold da op nogle forbedringer...trinløs visker?

Men så vidt jeg forstår ikke noget for os i gamle TMS'er fra før 2022?

Forummets indlæg er redigeret af cth Apr 21 '24
jramskov
jramskov Apr 17 '24

Auto visker funktionen er sikkert stadig ubrugelig.

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 18 '24

Ja det er ekstremt svært at tro på fsd når man ikke engang kan få en kamerabaseret vinduesvisker til at virke bare en lille smule hensigtsmæssigt :-(

Ice2EV
Ice2EV Apr 18 '24

Jeg har faktisk på et tidspunkt oplevet at raketten skrev til mig AP og fartpilot ikke var til rådighed fordi kamera for var blændet eller dækket............. Jamen hvis den kan detekte at det regner, hvorfor så ikke bare starte viskeren?

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Apr 18 '24
MOS
MOS Apr 18 '24

Hvis kameraet er blændet, så hjælper det ikke at viske. Man skal i stedet slukke for solen eller køre i en anden retning.

Ice2EV
Ice2EV Apr 18 '24
Det var absolut ikke blændet, der var mørk overskyet og regn. Så det var dækket af tykt lag vand og vejsnask.