Loading...
dk

Radio forsvundet | Tesla Forum

Floyd
Floyd May 8

TMY
Jeg hører normalt ikke radio når jeg kører, men forleden sad jeg fast i en kø og ville høre radioavis. Der var bare ingen radio der hvor den plejer at være på skærmen, hvor man kan vælge mellem de fleste af DR's DAB kanaler. I stedet er der bare en opfordring til at købe Premium Connection og det er efter min mening ikke pengene værd. Andre der har oplevet det samme? Er den bare blevet sløjfet i en OTA ?

HrMogensen
HrMogensen May 9

Har du lige købt en Model Y Standard (der netop ikke har AM/FM)?

Floyd
Floyd May 9

Neiij det burde jeg naturligvis også have skrevet, den er fra '23

Jeg kan forresten tilføje, at når den holder i carporten, så er der radio som der plejer. Så snart jeg er ude af indkørslen, så er den væk og det lille vindue siger jeg skal forbinde til wifi eller opgradere til Premium Connectivity (hedder det retteligt)

Jeg har købt bilen med radio, de kan da ikke bare sådan fjerne den og lægge den ind under en betalingsfunktion?

P67
P67 May 10

Har du købt bilen fra ny eller brugt?

Hvis købt som brugt havde den tidligere ejer måske opgraderet til PC.

KimT
KimT May 10

Det lyder som om du er kommet til at skifte over på TuneIn som kilde (så er der kun streaming). Så er der kun forbindelse når du har net/Premium Connectivity /wifi.

Det er også sket et par gange for konen. Du kan slå TuneIn helt fra hvis du ikke bruger det ved at klikke på "EQ" ikonet, og scrolle helt ned i bunden

Forummets indlæg er redigeret af KimT May 10
Floyd
Floyd May 11

@ P67 Spritny

@KimT Mener du sådan her, jeg synes ikke det hjælper en hel masse

KimT
KimT May 11

Du skal også vælge radio som source

Floyd
Floyd May 13

@KimT Tusind tak for hjælpen. Det blev lidt FAFO, men til sidst lykkedes det mig da at få liv i radioen igen. Jeg var nemlig en tur inde om at bruge telefonen som hotspot, selvfølgelig en mulighed, men ikke det der var meningen.
God sommer