TMY
Jeg hører normalt ikke radio når jeg kører, men forleden sad jeg fast i en kø og ville høre radioavis. Der var bare ingen radio der hvor den plejer at være på skærmen, hvor man kan vælge mellem de fleste af DR's DAB kanaler. I stedet er der bare en opfordring til at købe Premium Connection og det er efter min mening ikke pengene værd. Andre der har oplevet det samme? Er den bare blevet sløjfet i en OTA ?


