Jeg får 363 km på ved 90% og har kørt lidt over 5000 km. Har ikke prøvet at lade den op til 100% endnu, men har ladet den op til 393 km som det højeste (typical).
P85 fra november 2014.
Typical ved 100 % ladning har været max 392, men svinger mellem 388 og 392 km. 10 md gammel - 19000 km
Godt du får lov at komme med en gang imellem - bl.a. sidste torsdag aften på Suc rds. (jeg holdt i den røde)
397 typical ved fuld ladning og Range Mode = Off, 402 typical ved fuld ladning og Range mode = On. 502 rated ved fuld ladning. Fik som sagt skiftet batteriet for ca 20.000 km siden, men det opladede ligeledes til samme. 64.000 km kørt på bilens triptæller ialt.
Kajakaj, det sker ikke igen uden du lige siger hej :) så ikke det var dig.. regner med jeg skal derud igen i aften.. herrehåndbold er sjovt.. men så sjovt er det jo heller ikke..
Enig. Det var først da du kørte jeg lagde mærke til at det var dit reg.nr. - vi snakkes ved
@Henrik: Troede ikke du havde tid til at være på forum i dag.. Hellere forum end at bygge vinkælder?
@Mike: Kylling - Lev stærkt og land på SC'er med 0. Bilen skal ikke have lov til at bestemme hvor hurtigt du kører!
Vil selv et smut til Kbh, og planlægger et besøg i Føtex Husum, hvor jeg vil prøve CHAdeMO adapteren for første gang. Mere senere.