Super service fra Ibsen El. Har installeret min løsning som også indeholder en godkendt bimåler.
Poul Ibsen
Mob: +45 20992429
Ibsen el-anlæg a/s
Himmelev Bygade 68 A
4000 Roskilde
Tlf: +45 46352000
Ordningen med at få ca 1 kr tilbage pr kWh gælder kun for strøm der er betalt fuld afgift på. Man kan ikke lade bilen op med "overskudsstrøm" fra solceller og få penge retur. Det konflikter ganske sikkert også med el-varme rabatten.
Med et almindeligt kraftstik har Tesla klart sagt at et type B HPFI relæ ikke er nødvendigt.
Hej Busimiss og JF.
Jeg bor også i Roskilde, og skal have installeret et CEE stik i carporten, og er derfor interesseret i at høre hvad i måtte give for det hos Ibsen El.
Mvh Jonas
Hej JF og kr.
Tak for oplysningerne. Jeg er godt klr over at det er svært at sammenligne direkte, da installationen kan være meget forskellig. Jeg skal have stikket siddende lige på den anden side af væggen i forhold til hvor tavlen sidder, så i mit tilfælde drejer det sig om ca 1 meters kabelføring, og der sidder allerede et alm stik, så håber at man måske kan trække det nye kabel gennem samme tomrør.
@JF - 10 kvadrat - det er alligevel et ordentligt kabel. Så er der vist også plads til en pæn vognpark :)
Mvh Jonas