Loading...
dk

Rygte.. Firmware upgrade til P85D giver 0-60mph på 2,8s | Tesla Forum

Claus8930
Claus8930 Jan 28 '15

Hold nu kæft.... det bliver for sindssygt!

Hookmaker
Hookmaker Jan 28 '15

Så er det da godt jer er testet til 7G i en gravtationssimulator - looking forward!....;-)

JP
JP Jan 28 '15

Krydser fingre for at det passer... Sikke fantastisk det kunne være for Tesla - og os kommende ejere :-) P85D bliver vanvittig, men med performance upgrade vil de endnu engang sætte nye standarder.

NOELON
NOELON Jan 28 '15

Personligt er jeg ligeglad med 3,2 eller 2,8. Jeg er, som det også fremføres på det amerikanske forum, mere interesseret i Autopilot og dertil hørende funktioner.

HH
HH Jan 28 '15

Nice nok for dem der har betalt en del ekstra for wow-oplevelsen af hurtig acceleration hvis det passer.

Noget helt andet er at der vist er en del parametre der spiller ind på hvordan den trækker ved max. Mener da at Norske Bjørn havde en video hvor han demonstrerede stor forske i accelerationshastig ved forskellige strømniveau på batteriet.

kajakaj
kajakaj Jan 28 '15

Korrekt. Når der er under 100 km tilbage kan Teslaen ikke præstere max. acceleration. Gælder selvfølgelig også hvis batteriet er koldt og der er stiplet linie foroven.

Hookmaker
Hookmaker Jan 28 '15

Den accelleration kan KUN ydes ved fuldladet batteri. Alene ved 80% er man væk fra de 3,2.

Nicolaj
Nicolaj Jan 29 '15

Tesla P85D 0 to 60mph acceleration will improve by ~0.1 sec soon via over-the-air software update to inverter algorithm

-Elon Musk

https://twitter.com/elonmusk/status/560898568748531712

P85DK
P85DK Jan 29 '15

P85D vs Porsche 911 Turbo S - få nu bare lukket alle de elektriske heste ud af folden hr. Musk

https://www.youtube.com/watch?v=W_UVU3uvBe4#t=122

Kristian70k
Kristian70k Jan 30 '15

P85 får i følge Elon også glæde af denne opdatering.. dog ikke helt så meget :)

Maho
Maho Jan 30 '15
Kom bar' du :-)
Jespernielsen
Jespernielsen Apr 10 '15
Er jeg den eneste der lige har fået en notifikation om der er ny software til opdatering. Har opdateret til 6.2 for 14 dage siden ?
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 10 '15

Nej jeg tror også at lysmanden herinde har fået denne notifikation tidligere idag.

SimonHN
SimonHN Apr 10 '15
Jesper. Jeg har også fået ny software og er igang med at installere. :)
EVfan
EVfan Apr 10 '15

Har fået notifikation og opdateret, ligner 6.2 som bliver rullet på igen, måske var der fejl første gang den kørte ??

/Jens

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 10 '15

Har lige læst på det norske forum at opdateringen vist primært gælder den lovede hastighedsopdatering til hhv. 225 km/t og 250 km/t

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 10 '15
EVfan
EVfan Apr 10 '15

Ja det er ikke den samme udgave, er skiftet fra 124 til 153.

/Jens

lysmanden
lysmanden Apr 11 '15
Min er lagt ind. Om den har rettet de fejl den har haft ved jeg endnu ikke.
Må hellere tage bilen de 100 meter op bageren og teste den
Sider: 1 2 »