Fra Tesla forum i US
Så er det da godt jer er testet til 7G i en gravtationssimulator - looking forward!....;-)
Krydser fingre for at det passer... Sikke fantastisk det kunne være for Tesla - og os kommende ejere :-) P85D bliver vanvittig, men med performance upgrade vil de endnu engang sætte nye standarder.
Personligt er jeg ligeglad med 3,2 eller 2,8. Jeg er, som det også fremføres på det amerikanske forum, mere interesseret i Autopilot og dertil hørende funktioner.
Nice nok for dem der har betalt en del ekstra for wow-oplevelsen af hurtig acceleration hvis det passer.
Noget helt andet er at der vist er en del parametre der spiller ind på hvordan den trækker ved max. Mener da at Norske Bjørn havde en video hvor han demonstrerede stor forske i accelerationshastig ved forskellige strømniveau på batteriet.
Korrekt. Når der er under 100 km tilbage kan Teslaen ikke præstere max. acceleration. Gælder selvfølgelig også hvis batteriet er koldt og der er stiplet linie foroven.
Den accelleration kan KUN ydes ved fuldladet batteri. Alene ved 80% er man væk fra de 3,2.
Tesla P85D 0 to 60mph acceleration will improve by ~0.1 sec soon via over-the-air software update to inverter algorithm
-Elon Musk
https://twitter.com/elonmusk/status/560898568748531712
P85D vs Porsche 911 Turbo S - få nu bare lukket alle de elektriske heste ud af folden hr. Musk
P85 får i følge Elon også glæde af denne opdatering.. dog ikke helt så meget :)
Nej jeg tror også at lysmanden herinde har fået denne notifikation tidligere idag.
Har fået notifikation og opdateret, ligner 6.2 som bliver rullet på igen, måske var der fejl første gang den kørte ??
/Jens
Har lige læst på det norske forum at opdateringen vist primært gælder den lovede hastighedsopdatering til hhv. 225 km/t og 250 km/t